B&W dm683vs Dali ikon 7 mk2 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pøbb
    med enn bi-wira onkyo 3009 så gir den mer enn nok til å sprake liv i disse ht, og til mitt brukk. var på hifi klubben, der de nevnte kalibreing og akustik for lyden.. men jeg hørte på cm9 og det var mer rund og snill i lyden, så det kan være jeg har bommet med ht til min smak..
    Hvor lenge har du hatt dine Ikon 7? Det tok ca 2 uker med mye spilling og ny romkorreksjon før jeg synes mine var som de skulle. Har også en del og si hvilken dac du bruker, om jeg bruker analog out på lydkortet mitt får jeg en mye varmere, "snillere og rund" lyd som du sier (Asus xonar d2x) ift. om jeg kjører passthrough rett til receiver.

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fobster
    Hvor lenge har du hatt dine Ikon 7? Det tok ca 2 uker med mye spilling og ny romkorreksjon før jeg synes mine var som de skulle. Har også en del og si hvilken dac du bruker, om jeg bruker analog out på lydkortet mitt får jeg en mye varmere, "snillere og rund" lyd som du sier (Asus xonar d2x) ift. om jeg kjører passthrough rett til receiver.
    De er innspillt for lenge siden, jeg kjører alt via hdmi....

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    musikk fra pc??

synes selv ikon serien funker på det meste av musikk i forhold til b&w som ikke egner seg så bra til nymotens pop, trance og div.

kalibrering og romkoreksjon kan være tingen.

eventuellt prøve å få tak i en brukt parasound effekt forsterker. parasound og dali lyder veldig bra sammen synes jeg

Newcomer pøbb sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT
    musikk fra pc??

synes selv ikon serien funker på det meste av musikk i forhold til b&w som ikke egner seg så bra til nymotens pop, trance og div.

kalibrering og romkoreksjon kan være tingen.

eventuellt prøve å få tak i en brukt parasound effekt forsterker. parasound og dali lyder veldig bra sammen synes jeg
    ja, jeg hører mye fra pc og vet at det er ikke samme som en go cd.. hører på all slags musikk. ' tror ikke jeg klarer å få det stort bedere enn det jeg har det nå.da må noen komme og vise meg åsen hehehe..:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •