Subben var plutselig død men har lys i display??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Jimbeam sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Subben var plutselig død men har lys i display??

Jeg gjorde noen innstillinger i menyen på receiveren bla justerte jeg opp volume på subben og så var subben plutselig død ved neste film jeg skulle se. Det er et svakt lys i displayet på subben men ser ut til bare å stå på halv styrke og så er det heller ikke lys i Dali logoen rett under som det pleier??
    Noen som kan hjelpe meg og forklare hva som kan ha skjedd?

Subben er kjøpt demo brukt i Roskilde, dk i februar i år men kan det ordnes i en HFK i Norge? Tenker vel den kan det da det er samme kjede eller noen som vet om jeg må til Dk..... i så fall ble det plutselig en dyr subb:cry:

Mvh
    Renè

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jimbeam
    Jeg gjorde noen innstillinger i menyen på receiveren bla justerte jeg opp volume på subben og så var subben plutselig død ved neste film jeg skulle se. Det er et svakt lys i displayet på subben men ser ut til bare å stå på halv styrke og så er det heller ikke lys i Dali logoen rett under som det pleier??
    Noen som kan hjelpe meg og forklare hva som kan ha skjedd?

Subben er kjøpt demo brukt i Roskilde, dk i februar i år men kan det ordnes i en HFK i Norge? Tenker vel den kan det da det er samme kjede eller noen som vet om jeg må til Dk..... i så fall ble det plutselig en dyr subb:cry:

Mvh
    Renè
    Det er ingen problem å levere subwooferen inn til en lokal butikk. Eneste ulempen med å kjøpe elektronikk i danmark er at det er 2 års reklamasjonsrett fra kjøpsdato. Men siden du kjøpte den i februar, er det ingen problem.

Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok takk for svar. Jeg har bare brukt den litt over en måned da jeg først fikk receiveren i hus i slutten av juni så blir ekstra kjedelig.
    Noen som vet hva som kan ha skjedd??

Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok takk for svar. Jeg har bare brukt den litt over en måned da jeg først fikk receiveren i hus i slutten av juni så blir ekstra kjedelig.
    Noen som vet hva som kan ha skjedd??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •