Noen som har lest Upartisk/uavhengig test av: KEF r-serie?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har lest Upartisk/uavhengig test av: KEF r-serie?

Såvidt jeg har sett er det bare oslohificenter som har disse høyttalerne. Noen som har lest noe rundt disse høyttalerne eller har erfaringer å komme med? Er dødelig interessert! =)

Newcomer TJGundersen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Watt testet R900 i siste utgave, og de fikk meget bra review!

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av nyllon
    Såvidt jeg har sett er det bare oslohificenter som har disse høyttalerne. Noen som har lest noe rundt disse høyttalerne eller har erfaringer å komme med? Er dødelig interessert! =)
    Hva er upartisk/uavhengig? Noen som ikke har peiling, eller noen som ikke er tilnyttet bransjen på en eller annen måte?
    De fleste moderne høyttalere låter bra, alt kommer an på om du liker hva fabrikanten vil ha fram.....men det hjelper lite hvis du bruker for dårlig elektronikk....og den viktigste komponenten rommet ditt....de fleste som kjøper høyttalere bruker magefølelsen og hodet...det er bra kombinasjon...
    Og så er det denne nymotens greia som heter Internett da....der kan man finne ting....hvordan kjøper du bil?
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Hva er upartisk/uavhengig? Noen som ikke har peiling, eller noen som ikke er tilnyttet bransjen på en eller annen måte?
    De fleste moderne høyttalere låter bra, alt kommer an på om du liker hva fabrikanten vil ha fram.....men det hjelper lite hvis du bruker for dårlig elektronikk....og den viktigste komponenten rommet ditt....de fleste som kjøper høyttalere bruker magefølelsen og hodet...det er bra kombinasjon...
    Og så er det denne nymotens greia som heter Internett da....der kan man finne ting....hvordan kjøper du bil?
    vell, håper jeg ikke trenger å forklare deg hva jeg mente.
    Her i byen når jeg går til expert å spør om tv, så får jeg til svar at det kun er panasonic som gjelder. Fordi her tjener di mest penger å det er denne tvn di selger. Drar jeg til elkjøp så får jeg en helt annen tv som er myyye bedre.
    Samme går for varmepumper osv osv. Man ønsker jo å høre andre/eksperter sine uttalelser om produktet, å ikke alltid dem som tjener penger på produktet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TJGundersen
    Watt testet R900 i siste utgave, og de fikk meget bra review!
    Skal kjøpes! =)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •