Høytalere til DAYTON AUDIO 100W T-Class

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til DAYTON AUDIO 100W T-Class

Har i et svakt øyeblikk bestilt Dayton fra multicom DAYTON AUDIO 100W T-Class Amplifier For PC, LedTV, MP3, MP4, Mobilephone / MULTICOM. Planen er å ha et lite stereoanlegg på kontoret, men jeg er usikker på hvilke bokhylle- høytalere som ville passe. Kunne noen av disse testet av lyd og bilde være et godt valg? 6 rimelige kompakthøyttalere | Lyd & Bilde Eller hva med Klipsch RB-41 eller 51?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høytalerne jeg er ute etter skal plasseres på en bokhylle over døren til et rom som er 2,1x4,1 meter. Det er viktigere at lyden er god enn at de spiller superhøyt. Jeg har tidligere hatt god erfaring med Tannoy, så vurderer Tannoy Mercury V1 (2000,-) eller Revolution DC4 (4000,-). Sistnevnte blir kanskje litt feil ettersom forsterkeren koster kun 800 kr?

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lovemusikk kjøpte nettopp et par V1 og var overbegeistret. Tror neppe du bommer der.
    http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post1843298

Klipsch er jo lettdrevne og har "tøff" lyd.

Boston Acoustics A25 fikk jo best-i-test i testen du la ved og Komplett selger disse for 2495 nå

Komplett.no - Boston Acoustics A 25

De har vel muligens en litt behagelig, "tilbakelent" diskant - litt britisk, men de er amerikanske

Men hva med B&W CM1. Du har jo nok krefter i Dayton'en - men så koster CM1 nesten det tredobbelte av V1/A25

B&W CM1 Høyttalere | Hi-Fi Klubben

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble Tannoy Mercury V1. Det låter veldig bra. Det var en lettelse at de låt bra rett ut av esken, så jeg visste med en gang at jeg hadde gjort et godt valg. Klar lyd og fin bass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •