Polk lsim707

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Polk lsim707

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Polk lsim707

Hei

Lurer på om noen her har testa ut polk lsim707:-D jeg vurderer sterkt disse da det snart skal kjøpes inn nytt anlegg, Jeg har en kompis som har de gode gamle lsi15 syns det er veldig gromt til både film og musikk, jeg har selv komplett polk anlegg i bilen og veldig fornøyd med detta. Håper noen her kan komme med litt innspill etc

hilsen nybegynner

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du syens LSI15 låter bra, så BØR det bli bakoversveis med LSiM707! Jeg hadde selv LSi15 inntil nylig, og bytta de ut med ett par med LSiM707 nå nettopp og selv om LSi15 er synnsykt bra...er nok LSiM707 høyttalerne adskillig bedre

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    endelig ett svar :-) Nok ett spm driver du de lsim på den harman kardon eller kjører du på mono trinn på de, detta er vel ganske tungt drevne høytallere

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var litt skeptisk selv til hvordan AVR660 ville takle LSiM'ene.... Men jeg hadde ikke trengt å engste meg da det faktisk ser ut til at de trives bedre sammen med LSiM'ene. Eller sagt på en annen måte jeg kan spille adskillig høyere med disse høyttalerne uten at forsterkeren får problemer med kontrollen

I tillegg er disse høyttalerne mere tilgivende i forhold til plassering i og med at dypbass elemtene er frontmontert kontra side montert på LSi15.

Alt i alt er disse høyttalerne VELDIG allsidige mtp. kildemateriale. Uansett hva jeg lytter til så er lydbildet rock solid! Rått!

Edit: Jeg brukte en Rotel forsterker under innspillingen av høyttalerne, og jeg vil vel ikke si at denne ga meg noe mer enn hva H/K'en gjør.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte jeg skulle bruke pioneer sc-lx85 på center å bak,og rb-1572 på 707, men drømmen er vel rotel rmb-1575:-) da jeg tenkte jeg skulle ha full polk hjemme kino,

Center : polk lsim706C
    Rear: polk lsim702/FX

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •