Trenger en liten, artig sub til pc'n

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger en liten, artig sub til pc'n

Har kastet ut det gamle Logtitech-skramlet og kjøpt med en enkel Yamaha-forsterker og et par DALI Zensor 1 og koblet til maskina. Flott lyd, men ikke all verdens til bass. Så jeg tenkte at noe a la XTZ 99 W8.16 kunne være aktuelt inne på et lite soverom.
    Eller er Proson Reality Subwoofer 10 til samme pris (2000,-) et bedre alternativ? Eller er det noe annet jeg kan se på?
    Går ikke over 2k da dette er enkelt bruk (spill/noe musikk) inne på et 6 kvm rom.

Newcomer Ruben96 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så en xtz w8.16 til salgs på finn.no idag 1200kr, den ser ganske fin ut

Active tommelom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Trondheim
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for tips. Ble en tilsvarenede som var til salgs like ved der jeg bor. Nå ble det bass ja =D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommelom
    Har kastet ut det gamle Logtitech-skramlet og kjøpt med en enkel Yamaha-forsterker og et par DALI Zensor 1 og koblet til maskina. Flott lyd, men ikke all verdens til bass. Så jeg tenkte at noe a la XTZ 99 W8.16 kunne være aktuelt inne på et lite soverom.
    Eller er Proson Reality Subwoofer 10 til samme pris (2000,-) et bedre alternativ? Eller er det noe annet jeg kan se på?
    Går ikke over 2k da dette er enkelt bruk (spill/noe musikk) inne på et 6 kvm rom.
    Hei du, er ny her så du får unskylde hvis detta blir feil8) , men jeg har selv logitech z-5500 til min pc å det speller jo som ett uvær spør du meg.... den har optisk og analog ingang og er jo 5.1? bare ett lite forslag,den "10" subben sprekker panelen på data rommet.......jeg har i hvertfall fotmasage når jeg kjører BF3...vet det har kommet nytt fra logitech nå og vet ikke hvordan det spiller i forhold, men jeg anbefaler z-5500

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •