Vet noen navnet/merket på disse høytallerene ? (bilder)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vet noen navnet/merket på disse høytallerene ? (bilder)

Fikk kjøp til meg et par høytallere for en billig penge, men finner ikke ut av merket ettersom jeg ikke har fult sett og gjerne vil få kjøpt resten.

Her er bildene:

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    yh er merket om jeg ikke tar helt feil. Dette er en eldre modell og ganske sjedent dette merket er tilsalgs er i Norge. Om du googler YH501 e.l vil du se nyere modeller av tilsvarende merke. 501serien fikk forresten slående gode kritikker i fidelity magasinet for en stund siden, tross hele settet koster drøye 10k.
    mvh Jonas.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsen-junior
    yh er merket om jeg ikke tar helt feil. Dette er en eldre modell og ganske sjedent dette merket er tilsalgs er i Norge. Om du googler YH501 e.l vil du se nyere modeller av tilsvarende merke. 501serien fikk forresten slående gode kritikker i fidelity magasinet for en stund siden, tross hele settet koster drøye 10k.
    mvh Jonas.
    Takk for bra og kjapt svar! er strålende fornøyd med de. Han jeg kjøpte det av har de 2 største høyttalerene (jeg har de små+center) så når han selger de blir det bra! fikk disse for 700 og for de andre for 1000 kr. Så prisen er jo bra ettersom det ikke er en skramme på de!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •