Nedgraderer. Er dette ok höytalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nedgraderer. Er dette ok höytalere?

Har i det siste solgt unna deler av anlegget mitt, dvs Marantz PM11-S2 og Hegel HD-11. Nå står mine Cremona Auditor for tur. Nå som dette selges må noe annet inn og det må väre stuevennelig. Derfor lurer jeg på om dette oppsettet fra Kef kan gi meg noe kvaliteter http://www.fyndborsen.se/demo-ex/kef-5005.2 . Noen som har innspill på dette eller andre system jeg kan ta i bruk. Bakhöytalerene må kunne henges på veggen

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Har i det siste solgt unna deler av anlegget mitt, dvs Marantz PM11-S2 og Hegel HD-11. Nå står mine Cremona Auditor for tur. Nå som dette selges må noe annet inn og det må väre stuevennelig. Derfor lurer jeg på om dette oppsettet fra Kef kan gi meg noe kvaliteter http://www.fyndborsen.se/demo-ex/kef-5005.2 . Noen som har innspill på dette eller andre system jeg kan ta i bruk. Bakhöytalerene må kunne henges på veggen
    Hadde et KEF 5.1 pakke av lignende type tidligere (husker ikke modellbetegnelsen i farta), og det er helt greit:-) Etter pris og størrelse synes jeg det gjorde jobben greit sammen med en liten Onkyo receiver. Og dette kan nok ikke være no dårligere, så min KEF erfaring her er positiv

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Hadde et KEF 5.1 pakke av lignende type tidligere (husker ikke modellbetegnelsen i farta), og det er helt greit:-) Etter pris og størrelse synes jeg det gjorde jobben greit sammen med en liten Onkyo receiver. Og dette kan nok ikke være no dårligere, så min KEF erfaring her er positiv
    Takk for svar. Lurer på om dette er samme pakke som Soundgarden for en kort stund siden hadde tilbud på. Jeg får tenke litt på dette for jeg kan ikke väre for lenge uten mulighet til lyd.
    Noen andre som kan gi råd for eller mot dette eller om andre system?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •