Trenger hjelp til valg av Sub - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer thenuts sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oppo har jo ekstremt bra Bluray-spillere for tiden, de støtter jo også avspilling av BD-ISO fra USB. Ellers er vel Yamaha BD-A1010 et ganske naturlig valg her? Den har jo samme finish og kvalitet som receiver.
    Ser avshop selger denne til rett under 4 tusen.

Om det er verdt å bruke 4 lapper på en BD-spiller er en annen sak. Da hadde jeg personlig heller bygget/kjøpt en fullverdig mediasenter PC.

Øyvind

Newcomer Audiofil2012 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Bare å gratulere med gode subber:wink:
    BD-spiller? Hmmm... Personlig har jeg en liten forkjærlighet for Pioneer
    Takk

Ja, det samme har jeg. Pioneer har aldri sviktet. Bytter nå ut min 42" Pioneer Kuro til fordel for en 55" Panasonic - er spent på å se om jeg blir like fornøyd med den ;-)

Newcomer Audiofil2012 sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thenuts
    Oppo har jo ekstremt bra Bluray-spillere for tiden, de støtter jo også avspilling av BD-ISO fra USB. Ellers er vel Yamaha BD-A1010 et ganske naturlig valg her? Den har jo samme finish og kvalitet som receiver.
    Ser avshop selger denne til rett under 4 tusen.

Om det er verdt å bruke 4 lapper på en BD-spiller er en annen sak. Da hadde jeg personlig heller bygget/kjøpt en fullverdig mediasenter PC.

Øyvind
    Ser det er mange som anbefaler Oppo- Personlig syns jeg kanskje det er litt mye å betale for en enkel Blu Ray spiller... merker en glad amatør den forskjellen fra en spiller til 3-4000 tror du?

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiofil2012
    Takk

Ja, det samme har jeg. Pioneer har aldri sviktet. Bytter nå ut min 42" Pioneer Kuro til fordel for en 55" Panasonic - er spent på å se om jeg blir like fornøyd med den ;-)
    Har Panasonic selv, og plasmaen deres er fantastisk:-D Panasonic tok jo over flere av Pioneers Kuro ingeniører når Kuro ble nedlagt. Så nyere Panasonic har litt Pioneer i seg:-D

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiofil2012
    Ser det er mange som anbefaler Oppo- Personlig syns jeg kanskje det er litt mye å betale for en enkel Blu Ray spiller... merker en glad amatør den forskjellen fra en spiller til 3-4000 tror du?
    Ja og nei... Forskjeller er de, og mye av det ligger jo i komponentene. De er bedre signalbehandling etc, og bilde/lyd kan bli "renere" og skarpere:-) men det må kalibrering til for og utnytte de skikkelig så blir egentli litt opp til deg...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •