Anbefalt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Anbefalt?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefalt?

Har fått tilbud på et par Proson Twin 5.10 til 500,-. Jeg har hatt de før, har hatt hele pakken faktisk. Og var veldig fornøyd med de. Jeg vet de er vanskelig å plassere, men lysten på de har tatt helt av! Noen flere som er kjent med disse? Hvordan vil de klare seg på Harman/Kardon HK-980? Har tidligere hatt de på en surround-receiver fra H/K men husker ikke om det var for lite krefter eller om det var nok. Setter pris på svar! :-)

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Har fått tilbud på et par Proson Twin 5.10 til 500,-. Jeg har hatt de før, har hatt hele pakken faktisk. Og var veldig fornøyd med de. Jeg vet de er vanskelig å plassere, men lysten på de har tatt helt av! Noen flere som er kjent med disse? Hvordan vil de klare seg på Harman/Kardon HK-980? Har tidligere hatt de på en surround-receiver fra H/K men husker ikke om det var for lite krefter eller om det var nok. Setter pris på svar! :-)
    Proson og H/K er jo grei match (men de vet du vel siden du har hatt kombo'n før)
    Utover de, H/K 980 skal nok kjøre disse ganske greit ja
    Kjør på, er jo ikke dyre høytallerne så, koster ikke mye å ta feil

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp de høyttalerne og bruk de som partyhøyttalere elns Det var iallefall ikke mange pengene det er snakk om her, og da trenger du ikke bekymre deg for å ødelegge JBL'ene dine

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innspill! Var utrolig fornøyd med andre Proson-høyttalerne jeg har/hatt. Spiller bra bra H/K det synes jeg. Jeg skal høre litt om frakt og sånn før den endelige avgjørelsen kommer. Var litt synd at de ikke stod i Oslo, for da hadde jo bare pappa kunne henta de. 500,- for disse er et kupp sier min far, og det samme vil jeg si. Blir nok herje-høyttalere, ja. Ble sånn at jeg brukte Proson Reality 69 MK3 på festen. Ble ikke helt bra å spille sånn med JBL'ene fant jeg ut. ;-)

EDIT: De er ganske tungdrevne sier far, men han trodde at 980'en skulle duge bra på de, men skadet ikke med noe mer sier han.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •