Dali senter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Dali senter

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali senter

Jeg bygger et anneks på 12 kvm som skal brukes som et kinorom. Har nå investert i et frontsett ali Ikon 5 Mk2 høyttalere og en Pioneer vsx2020-k.
    Når det gjelder senter så kan jeg kjøpe en 2 år gammel Dali Ikon Vokal 2 av en kamerat. Planen var egentlig å kjøpe en ny Dali Ikon 2 Vokal 2. Er det noen stor forskjell på den gamle og den nye senteren? Er det slik at jeg absolutt bør kjøre akkurat samme modell i Ikon-serien? Mulig dumt spm det her, men er et par tusenlapper å spare på dette:-D

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AeZ_
    Jeg bygger et anneks på 12 kvm som skal brukes som et kinorom. Har nå investert i et frontsett ali Ikon 5 Mk2 høyttalere og en Pioneer vsx2020-k.
    Når det gjelder senter så kan jeg kjøpe en 2 år gammel Dali Ikon Vokal 2 av en kamerat. Planen var egentlig å kjøpe en ny Dali Ikon 2 Vokal 2. Er det noen stor forskjell på den gamle og den nye senteren? Er det slik at jeg absolutt bør kjøre akkurat samme modell i Ikon-serien? Mulig dumt spm det her, men er et par tusenlapper å spare på dette:-D
    Kan nok trygt kjøpe den fra kameraten din ja

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det en MKI han har, mens det er MKII på klubben?

Tror ikke det er veldig stor forskjell, men du har jo kjøpt bra fronter og receiver, så du vil kanskje angre litt med tid og stunder på ikke å ha samme versjon i center og fronter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på mk2 utgaven er Bass/mellomtoneelementene utviklet helt fra bunnen. Den største forskjellen sammenlignet med forrige generasjon er en vesentlig forbedret bassgjengivelse, samt en mer naturlig og avbalansert dynamikk.

du kan jo låne med deg centeren fra kameraten din og prøvespille.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble til at jeg kjøpte meg den nyeste modellen av en her på forumet Takk for svar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •