Tips til høyttaler pakke

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til høyttaler pakke

Driver for tiden å ommøblerer stua, og endelig får jeg gjøre som jeg vil. Vedlegg har jeg tegnet opp på hvordan stua skal se ut. Røde stjerner er hvor jeg ønsker å sette opp høyttalere, (men kom gjerne med tips/råd hvis dere ser bedre løsning).

Har en 47" som jeg ikke ønsker å bli kvitt med det første, så derfor tenkte jeg da å kjøre TV ved vanlig modus og projektor ved stor anledning. Projektoren henger et eller annet sted bak sofaen, da får jeg vel best mulig størrelse(?)

Ønsker meg helst 5.1 system, har sett litt på Bose, men prisen der i mot sier noe annet. Jeg bor i blokk, så her kan jeg ikke har av helt, selvom naboene er snille. har fått null klage i over 20 år(!), men jeg skal ikke ta de helt forgitt heller.

Per i dag har jeg Argon 7350 og Argon Sub 850 som jeg ønsker å bygge videre på. Men det er egentlig ikke noe stress dersom jeg finner bedre pakke. Da bruker jeg Argon til DJ/Studio.

Alt i alt ønsker jeg små og gode høyttalere, som jeg kan feste på veggen. Stua er ikke så stor som den ser ut på bildet + det er andre stæsj liggende rundt.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet det er mye jeg har glemt å nevne, beklager for det. Vel pris er ikke noe jeg har tenkt på enda, da jeg må først handle inn lerret og projektor.

Så her kan jeg ikke svare på akkurat nå. Jeg vil først og fremst se hvilken alternativer dere har å komme med. Jeg vil helst har små (Bose små) høyttalere, spesielt til surround delen.

I utgangspunktet kan jeg bruke Argon 7350 i stede for å bytte de med Dali 2 da?
    Sub har jeg også. Er bare surround og center

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •