Fullt Klipsch KL-650-THX eller Klipsch rf83/RC64/RS 62 II

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer JL`Audio sin avatar
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fullt Klipsch KL-650-THX eller Klipsch rf83/RC64/RS 62 II

Trenger inspill og erfaringer fra dere her på forumet. tenkt lenge på å skifte ut høytalerene jeg har idag med noe som passer meg bedre.. Dere kan gå inn å se på oppsettet jeg har idag http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/JL%60Audio

Jeg kan begynne me å si at jeg ser kun film! Å spiller alt dt høytalerene har å gi =) Blir aldri høyt nokk.
    Det første jeg skal kjøpe nå er effekt.. å da blir dt Mcintosh. (2 kanals) til å begynne med..
    Etter det blir det innkjøp av høytalere å da har jeg bestemt mg for klipsch.

Hvilke meninger og erfaringer har dere til disse 2 alternativene i forhold til hva jeg er ute etter??

Har ikke hørt disse oppsettene selv. Har hørt det største til palladium mn dt blir for dyrt igjen =)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JL`Audio
    Trenger inspill og erfaringer fra dere her på forumet. tenkt lenge på å skifte ut høytalerene jeg har idag med noe som passer meg bedre.. Dere kan gå inn å se på oppsettet jeg har idag http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/JL%60Audio

Jeg kan begynne me å si at jeg ser kun film! Å spiller alt dt høytalerene har å gi =) Blir aldri høyt nokk.
    Det første jeg skal kjøpe nå er effekt.. å da blir dt Mcintosh. (2 kanals) til å begynne med..
    Etter det blir det innkjøp av høytalere å da har jeg bestemt mg for klipsch.

Hvilke meninger og erfaringer har dere til disse 2 alternativene i forhold til hva jeg er ute etter??

Har ikke hørt disse oppsettene selv. Har hørt det største til palladium mn dt blir for dyrt igjen =)
    Ser du kun film er det UTEN TVIL THX settet du skal se på. Dugelige subber har du jo!

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk ut JTR Speakers*|*Professional Audio Speakers Mye info på nettet om tripple 8 og tripple 12blant annet på avsforum. Skal være mye råere enn kl-650. De har en vanvittig powerhandling og høy følsomhet. De spiller med andre ord HØYT.

Fet kino forresten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •