Sub til B&W 805D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sub til B&W 805D

Hei. Driver å vurdere sub til mine 805D. I første omgang så blir det vel bare 1. Men med tiden så ser jeg for meg 2. Resten består av en Classè Cap2100 og en Cdp100. Men det meste av musikk går gjennom en squeezebox touch og spotify/wimp. Bor i en blokk så trenger ikke noe stort beist av en sub. Å siden samboeren skal vær med å bestemme så er det vist uaktuelt med en firkantet boks :-P

Så lurer på om noen har noen erfaringer med B&W PV1? Eller andre små subber som kansje jeg kan få lurt hjem? Prisklasse rundt 10k.

Mvh
    Sletten

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pv1 er en herlig sub dersom den plasseres riktig. Nye PV1D kommer jo med en ny digital forsterker og romkorreksjon, så denne ville jeg virkelig sett nærmere på. Fin kombinasjon mellom design og lydkvalitet. Prismessig havner jo denne like over budsjett

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen 4 kantet boks. da blir det plutselig ganske få igjen.

Psb har noen små men gode subber, Antony Gallo har veldig gode subber. som passer godt til B&W. Bruker selv en Velodyne subb til mine 802, men det er igken en 4 kanta boks.

Kef har en flott subb.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ja vet det blir litt vansklig når den ikke får være 4kantet. Men siden jeg bor i blokk med litt begrenset muligheter å subben mest sansynlig blir stående fremme med høytalerene så blir det litt vansklig å skjule di litt så da ble det uaktuelt me noen 4kantet boks.. men blir vel hus en plass når samboeren er ferdig på skolen om etpar år. Da blir det litt mere muligheter, men inntil da så må hun nokk bare få vær me å bestemme å jeg må bare gjør det beste ut av det.

Men takker for svar å tips. Men hvordan er det å få integret en sub sikkelig. Er det noen en nybegynner kan få til? Kommer vel veldig ann på rommet men.

Active alphamale sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Paradigm Reference Seismic 110 Subwoofer

denne spiller som den ser ut.........ja som en pitbull.
    har denne selv og er strålende fornøyd.

husker ikke prisen i hodet men mener det er rundt 12 laken uten pbk (romkorreksjon)

jeg bruker roomperfekt med hell.
    B&W 802 D3 ht - B&W ​cmc2 - ADA TRINNOV TEQ 8 rcs - OPPO kilde - MAC MINI kilde - CLASSÉ ssp 800 DELTA - YAMAHA mx-A5000 - KLIPSCH surr - PARADIGM sub1*2stk - PARASOUND jc1 mono eff - WEISS dac/interface - PHILIPS tv - BENQ projector

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •