Klipsch VS Definitive Technology - Kva meiner folket? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 9 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 162
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjøp en brukt a21 eller nc-2250 til frontene også kjøper du en brukt (hvis du finner) XPA-3 til senter å bakhøyttalere. Så finner du en reciver som har de funksjonene du trenger, men så lite effekt som mulig (for å spare penger der)
    Da har du bra med golyd til Klipschene fram til du får råd til å gå for "kremen på øverste hylle" ved en senere anledning.

brukt 2250 skal du kunne finne for 6-7, kanskje 8 lapper og en xpa koster vel rundt 7 ny så du skal vel greie å få en sånn ned mot 5000 vil jeg tippe. Så finner du en billig reciver som matcher Klipsch , gjerne brukt til en 2-3000. Da har du kommet ganske bra på vei med forsterkeri for under 15lapper8)

men tror du vil bli fornøyd med lyden du får med den komboen i ganske lang tid før oppgraderingsspøkelset kommer tilbake

Å hvis du vil selge om halvt år eller 2 år så kan du regne med å få ganske nærme samme pris som du ga for dette idag, tror ikke en nc-2250 vil gå noe særlig under 6000 om 2 år heller, å Emotiva viser seg å holde seg greit i pris på brukten de også.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er at eg desverre ikkje har plass til 2 effektforsterkarar. Har berre plass til receiver og 1 effekt, dersom eg skal ha plass til BluRay, 360 og Subampen til buttkickersane. Har berre mulighet til rack med 4 "vanlege" hyller ogsenter på toppen...

Edit: Derfor vurderer eg XPA-5 i første omgang. Den virkar straumsterk, har 5 kanalar og det er mange som er fornøyde med den...

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XPA-5 er også en god forsterker som leverer bang for the buck. Over tid vil du jo ha mulighet til å oppgradere til en bedre 5 kanaler om du skulle føle for det
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eddie
    hehe hørt cm 9 og hatt 802d på lån og mener seriøst at mine billige rf52mkll låter bedre. De som har gikk 802d til 120 lapper god omtale må være kjøpt og betalt. Helt utrolig at et merkenavn og evt finnish kan lure folk noe så sinnsykt!!! derfor har jeg mistet helt respekten for pris kontra lytte opplevelse...
    Personlig er jeg helt uenig med deg her, men dette ligger nok endel på personlige preferanser. Klipsch levrere klart bedre pr krone, men det skulle jo bare mangle til prisen. Likevel synes jeg det er milevis fra RF serien opp til BW802 om man gir dem fornuftige arbeidsforhold
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    XPA-5 er også en god forsterker som leverer bang for the buck. Over tid vil du jo ha mulighet til å oppgradere til en bedre 5 kanaler om du skulle føle for det
    Det eg og tenkjer. XPA-5 skal uansett ikkje vera noko problem å få solgt igjen. Kanskje får eg plass til 2 effektforsterkarar seinare, då kan eg jo berre investera i ein ny 2-kanals.

Trur nesten det må bli Yamaha RX-A3010, XPA-5 (om eg ikkje får kloa i noko anna), RF-7II, RC-64II, RS-52II, når eg får råd... Og RB-61 e.l. til surround back og RS-42 e.l. til precense etterkvart...

Er det nokon som har forslag til andre, rimelegare alternativ?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det nødvendig med 5 kanals effektforsterker visst en har en bra reciver som feks. 3010 da? Jeg har bare hatt 2 kanals effekter til frontene. det er de som tunge å drive. mulig det er litt å hente på rc64,jeg har ikke prøvd med effekt på den, men bakhøytlerene tviler jeg på det vil være noe forskjell.
    Det er vel mest til musikk i 2 kanal at en merker størst forskjell med effekt og da er det større utvalg, og mer for pengene med 2 kanals effekt.
    begynn med en reciver som feks 3010, og se om du får lånt/ eller kjøp en brukt effekt senere og prøv.Om du får tak i en 2 kanals, så går det å test denne på center også får å høre om det er noe sælig forskjell.
    Yamaha rv-a 2060, Aragon 4004 mk2, Oppo bdp-95, pioneer dv989, Rega p3, Musikal fidelty v90-lps, Klipsch rf7 mk2, klipsch rs 52, Jl audio fantom f110, Samsung 55 uhd, Epson tw5900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik eg har forstått det, treng RC-64 effektforsterkar og, for å yta bra. Dersom eg kun har effekt til frontane, må Yamahaen driva RC-64, 2xRS-52, 2xRB-61 og 2xRS-42, altså 7 høgtalarar åleina. Ettersom RC-64 er glad i mykje straum, trur eg Yamahaen kan koma til å slita litt med det...

Problemet er at eg ikkje har mulighet til å få lånt, eller prøvelytta forskjellige hgtalarar eller forsterkarar, pga at eg bur der eg bur. Derfor er denne tråden eit forsøk på å finna ut mest mogleg, før eg evt. gjer eit kjøp...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk ikke med meg at du skulle kjøre 9:1. Da er det nok mulig at effekt på center vil hjelpe på.
    Har ikke prøvd rf7 (har lyst ), men har hatt rf 83, og nå rf82mk2.men tror ikke rf7mk2 er noe sælig tyngre å drive enn rf83, kansje lettere?
    Men kjøper du rf7 mk2 og 3010 så har du en bra begynnelse. og følger du med på bruktmarkedet dukker det opp feks. xpa-3/5 av og til. Og de får du solgt igjenn til omtrent samme pris om du ikke er fornøyd, eller syntes det ikke er behov for effekt på center.
    Yamaha rv-a 2060, Aragon 4004 mk2, Oppo bdp-95, pioneer dv989, Rega p3, Musikal fidelty v90-lps, Klipsch rf7 mk2, klipsch rs 52, Jl audio fantom f110, Samsung 55 uhd, Epson tw5900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vert nok 5.1 i første omgang, med dei høgtalarane eg har. Men har lagt opp kablar til 7.1, så det kjem nok når eg kjøper nye høgtalarar. Og så kjem eg nok til å leggja opp til 9.1 etterkvart. Det var ikkje plane, men fann ut no at eg har plass likavel, så kvifor ikkje.

Ja, sånn sett er jo XPA eit relativt trygt kjøp...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nokon som har erfaring med Adcom sine effektforsterkarar på Klipsch? Tenkjer då spesielt på GFA7705...

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Nokon som har erfaring med Adcom sine effektforsterkarar på Klipsch? Tenkjer då spesielt på GFA7705...
    Hva med en av Sherbourn sine effektforsterkere,passer perfekt til Klipsch Sherbourn - L-Sound AS
    Ikke så dyre er de heller8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kikka på dei Sherbourn, Emotiva og Adcom, ser for min del ganske like ut, og ligg i omtrent same prissjikt. Så dei er høgst aktuelle å testa ut. Men eg veit ikkje om nokon av dei er å føretrekkja foran andre til Klipsch...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men ingen som hadde erfaringar med Adcomen? Vurderte å kjøpa denna brukt...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har GFA-7707 på Klipsch Palladium. Dette er samme forsterker som 7705, men 7707 har to kanaler mer. Først drev den frontene og senter (bi-ampet), men nå driver den alt minus front L/R. Er veldig fornøyd med denne i forhold til prisen. Eneste minus er at den trenger treg sikring for å startes.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aha! Har 16Amp. c sikring på alt av forsterkeri o.l., så trur det skal gå bra... Kanskje prøva meg på den då...

Takker for svar.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vart ikkje noko Adcom.

Har no hengt opp lerretet og målt nett over 40cm frå det til sidevegg på begge sider. nett over 45cm frå bilde til vegg. Og ca. 110cm frå bildet/veggen til der eine enden på sofaen startar. Så no lurar eg voldsomt på kor store høgtalarar eg har plass til...

DefTec Mythos ST er jo ein meget snerten lite høgtalar som ser interessant ut, men den er dyr. Har og funnet eit par BP7000SC, som selvfølgeleg fristar, sjølv om dei sikkert vert noko voldsomme for rommet mitt.

Er det nokon som veit korleis vert med element på baksida av høgtalaren og autokalibrering i receiver? Vil receiveren kunna greia å finna ut av det, og justera det bra ved forskjellige plasseringar?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,981
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vart ikkje noko Adcom.

Har no hengt opp lerretet og målt nett over 40cm frå det til sidevegg på begge sider. nett over 45cm frå bilde til vegg. Og ca. 110cm frå bildet/veggen til der eine enden på sofaen startar. Så no lurar eg voldsomt på kor store høgtalarar eg har plass til...

DefTec Mythos ST er jo ein meget snerten lite høgtalar som ser interessant ut, men den er dyr. Har og funnet eit par BP7000SC, som selvfølgeleg fristar, sjølv om dei sikkert vert noko voldsomme for rommet mitt.

Er det nokon som veit korleis vert med element på baksida av høgtalaren og autokalibrering i receiver? Vil receiveren kunna greia å finna ut av det, og justera det bra ved forskjellige plasseringar?

Har ikke inntrykk av at autokalibrasjonen får nevneverdige problemer selv om det er slavebasser.. Det som kan være en fordel er å ha litt rom til plasseringsmuligheter.. Cybervision her på forumet fikk etter meg bekjent ikke helt def tech til å sitte pga litt låste plasseringsmuligheter..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, det kan verta eit problem i mott rom. Eg har kun den flata på ca. 45x90cm på begge sider eg kan plassera høgtalarane på. Mythosane har jo kkje element bak eler på sida, i tillegg er dei ganske slanke og nette. I tillegg er dei semiaktive, som er eit pluss. Men har ingen aning korleis lyden i dei er. Dei har scora bra i testar ser eg, men igjen så kostar dei lika mykje som RF-7II.

Eg har no testa med ein Rw-12d i kvart hjørna framme, med RV-81II plassert oppå kvar av dei, og RC-62 senter. Eg syns det fungerte meget bra. Det er i alle fall ikkje mangel på bass. Subbane måtte eg skru ned ein heil del i forhold til når dei stod oppe. Senteren fungerte og mykje betre no når eg endeleg fekk vinkla den opp litt, og eg syns ikkje det manglar noko der. Kan godt vera det vert eit løft med RC-64, men det veit eg ikkje før eg har prøvd. MEN eg kunne godt tenkte meg litt meir guff frå frontane når eg høyrer musikk.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,981
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, det kan verta eit problem i mott rom. Eg har kun den flata på ca. 45x90cm på begge sider eg kan plassera høgtalarane på. Mythosane har jo kkje element bak eler på sida, i tillegg er dei ganske slanke og nette. I tillegg er dei semiaktive, som er eit pluss. Men har ingen aning korleis lyden i dei er. Dei har scora bra i testar ser eg, men igjen så kostar dei lika mykje som RF-7II.

Eg har no testa med ein Rw-12d i kvart hjørna framme, med RV-81II plassert oppå kvar av dei, og RC-62 senter. Eg syns det fungerte meget bra. Det er i alle fall ikkje mangel på bass. Subbane måtte eg skru ned ein heil del i forhold til når dei stod oppe. Senteren fungerte og mykje betre no når eg endeleg fekk vinkla den opp litt, og eg syns ikkje det manglar noko der. Kan godt vera det vert eit løft med RC-64, men det veit eg ikkje før eg har prøvd. MEN eg kunne godt tenkte meg litt meir guff frå frontane når eg høyrer musikk.
    Tør ikke si at RF7 vil være bra med den avstanden, Eddie vil være mannen å spørre her!

Står både STS og Rf7mk2 på torget nå..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, har kikka på alle på torget Problemet mitt er jo fraktavstand, men det er kanskje mulig å senda dei med hurtigruta eller noko sånt no mens eg er heima på vestlandet.

Meget vanskeleg dette!

Side 8 av 9 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •