Klipsch VS Definitive Technology - Kva meiner folket? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 162
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei, har lest igjennom tråden å føler for å komme med mine synsinger.

Leser at du har forelsket deg litt i klipsch lyden, da kan jeg av egne erfaringer si at det ikke er lett å finne andre høyttalere som kommer i nærheten. Jeg selv har ikke funnet det og ender somregel alltid opp med at mye annet gjerne låter mer hifi korrekt, men og en del "kjedeligere"

Def tech sine høyttalere har jeg sett flere som har slitt med å plassere grunnet elementer på baksiden, noe å tenke over da det virker som du har kort avstand til bakvegg.

Utifra rommet ditt virker det for meg nesten overkill så det holder med RF-7II, RF-63 og andre ting som blir nevnt her. Dette grunnet den korte avstanden fra bagvegg til sweetspot. Skal dog neven at jeg etterhvert har blitt ekstremt alergisk mot for store høyttalere i små rom, og brumlebass ifra bagvegg.

Jeg rynker også litt på nesen av å handle svære Klipsch konstruksjoner som de fleste surround junkies gjør for så å kjøre relativt lite priset elektronikk på dem. Jeg tror mange hadde fått seg en aha opplevelse av å heller ha en mindre modell, å heller kjøre kvalitets elektronikk på dem som f.eks mctosh, sugden og andre krem produkter som passer til Klipsch.

I ditt nåværende oppsett utifra megasynsing hadde jeg prøvd meg på en RC 64 senter med tilhørende effekt og et par svs subber for kinobruk. Til stereo/musikkbruk en kvalitets stereoforsterker med HT inngang til dine nåværende fronter (evt oppgradere litt) for å få best mulig lydkvalitet utav dem til musikk. Musikk er som kjent det som e mest kritisk å få bra til på et godt anlegg. Etter dette hadde jeg jobbet med plassering av høyttalere og rom aktustikk.
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Hva **** skal du med tatovering... Lyd for alle penga:wink:
    +1 Skulle gjerne byttet ut tatoveringen min med noen gode høyttlaere...

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Hva **** skal du med tatovering... Lyd for alle penga:wink:
    Ein NY tatovering. Det er med tatovering, som med AV, det blir aldri nok Ei tatovering varer jo tross alt minst like lenge som eit sett høgtalarar

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nesten ut som eg får prøva meg fram med anlegget eg har no då, og heller oppgradera del for del etterkvart... Minuset med det er at det til saman vert dyrare å oppgradera, samt at eg på lang sikt sikkert ender opp med det same. Oppgraderingstrollet gir seg jo aldri... Då er første pri nye surroundht (dei er ikkje Klipsch p.d.d.), så RC-64, ettersom dei aller fleste meiner den gir eit stort løft frå RC-62

Men ser jo ut som det er klipsch som er tingen for meg vidare, noko eg har hatt magefølelse på. sjølv om på papiret har jo BP7002 "alt" til ein meget fin pris.

Slik eg alltid har opplevd det er høgtalarane den faktoren som klart har mest å sei for kva lyd ein får. Så der er prioriteringa mi. Ser klart at elektronikk må stå i ein viss proposjon til ht, men vil ikkje prioritera elektronikk før ht. Heller 90% ut av råe ht enn 100% ut av dårlegare ht... Det vert for min del feil å kjøpa frontar til 10 000, for så å bruka fleire 10tals 1000 på elektronikk til dei.

Kor mykje bør eg rekna med å bruka på elektronikk til feks RF-7II? Syns Onkyoen min gjer ein strålande jobb med RB-81II, men det kunne sikkert blitt betre...

Newcomer corey sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha prøvd litt forskjellig ting, både dyrt og billig. så er det altid best å bruke mindre penger på høytalere og mere på elektronikken. Du vil altid få "billige" høytalere til å levere det du vil på dyr elektronikk. Enn dyre høytalere på billig eller middelmådig elekronikk. Til hjemmekino syntes jeg mest mulig watt er veien å gå på forsterkersiden. Pleier egentlig aldrig å slå feil.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utifra dine holdninger ang elektronikk tror jeg du vil komme godt ihavn med et RF-82, RC-64 sett på noe medium priset elektronikk. Dette er jo også det de fleste Klipsch folk anbefaler til film og morro. Skal en ta steget opp til modellene over RF-82 så krever de straks mye mer av elektronikken, rommet og kilden. Jeg tror da du vil ende opp med å bruke mye penger på ingenting igrunnen om du ikke koster på dem skikkelig eletronikk.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No skal eg ikkje påropa meg voldsom peiling på detta med matching av høgtalarar og elektronikk, men ut i frå dei (noko begrensa) erfaringane eg har hatt, betyr elektronikk og kilde mindre enn sjølve høgtalarane. Korleis det er ang. reknskap og % av pris på kvar del veit eg ikkje. Men erfaringa mi er at greiaste måte å forbetra anlegget på, har stort sett vert betre høgtalarar. Så sant det ikkje er alt for liten forsterkar til å driva dei osv...

Men utan å ta ein diskusjon på det, så var planen å bruka om lag 20 000 på receiver og forsterkar til RF-7II. vil detta vera eit håplaust utgangspunkt? Då kjem kilde (blir nok ein BluRay og/eller mediaselar og platespelar) og slikt utanom...

Er usikker på om oppgraderinga frå RB-81 til RF-82 er stor nok til at det er verd å pensjonera RB-81 til fordel for RF-82... (flott om nokon har innspel på det punktet). Skal eg oppgradera, vil eg gjera det skikkeleg merkbart...

Akustiske tiltak kjem forøvrig når rommet er 100% ferdigstilt.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil tro du merker liten forskjell mellom RB-81 og RF-82 så lenge du har sub. Noe bedre mellombass vil du nok få. Hadde RB-81 selv en stund å de spilte virkelig bra i forhold til størrelsen.

Er enig med deg i at høyttalerene (inkl. sub) er de viktigste komponentene i anlegget.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har jo 5 subbar, så ser ikkje heilt nytten av å byta til RF-82II. Er meget nøgd med RB-81II, men mykje vil ha meir. Derfor er eg litt rådvill no...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å være partisk her, for DT er virkelig bra, så tror jeg likevel RF7 vil spille råere på film..Skal du bruke 20k på receiver og effekt er du langt på vei ime!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No veit eg ikkje kva av desse to alternativa som er vanskelegast å plassera i rommet mitt. Men sånn som eg har forstått, så er RF-7II rimeleg samarbeidsvillig i forhold til andre RF modellar. Og vil tru BP7002 kan vera litt vanskelege å plassera i forhold til bakveggen på grunn av bipol. Korleis dei er i forhold til sidevegg veit eg ikkj, men dei har jo sidemontert bass.

På den andre sida så er jo BP7002 slankare, og eg kan sikkert kvitta meg med ein sub eller to.

Sånn det ser ut no så er jo RF-7II den einaste reelle kandidaten dersom eg skal oppgradera, og fortsetta med klipsch... (RF-82 for liten oppgradering,RF-83/63 for vanskelege å plassera i følgje folket). Så dersom det vert Klipsch oppgradering får eg berre håpa RF-7II greier seg med 15-20cm på sida og litt meir bak...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    No veit eg ikkje kva av desse to alternativa som er vanskelegast å plassera i rommet mitt. Men sånn som eg har forstått, så er RF-7II rimeleg samarbeidsvillig i forhold til andre RF modellar. Og vil tru BP7002 kan vera litt vanskelege å plassera i forhold til bakveggen på grunn av bipol. Korleis dei er i forhold til sidevegg veit eg ikkj, men dei har jo sidemontert bass.

På den andre sida så er jo BP7002 slankare, og eg kan sikkert kvitta meg med ein sub eller to.

Sånn det ser ut no så er jo RF-7II den einaste reelle kandidaten dersom eg skal oppgradera, og fortsetta med klipsch... (RF-82 for liten oppgradering,RF-83/63 for vanskelege å plassera i følgje folket). Så dersom det vert Klipsch oppgradering får eg berre håpa RF-7II greier seg med 15-20cm på sida og litt meir bak...
    Bør ha ca lengden diamteren til de to portene bak som avstand til bakvegg, målt fra baksida høyttaleren..

Bør ha litt mere fra sidevegg , men bør uansett gå greit med godt med toe-in og litt demping på sideveggene..

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet er at eg får maks 45cm frå lerretet til sideveggen. Nøyaktig kor mykje plass eg får bak, veit eg ikkje heilt før eg får sofaen inn i rommet. Men trur det vert ca. 90cm frå bakvegg til sjesalongen på sofaen. Så det bør jo gå greit.

Kunne sikkert gått for eit litt mindre lerret, slik at eg kunne plassert høgtalarane tettare, og dermed frå vegg, men er ikkje noko moro det heller...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres småtrangt ut det oppsettet ditt, men er jo bare å prøve.

Du har ikke vurdert Klipsch sine dedikerte kinohøyttalere istendenfor ? Bare en tanke.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja. Rommet har vist seg å vera litt meir kronglete/trangt enn eg kunne tenkt meg. Må berre gjera det beste ut av den vetle plassen eg har. Veggen bak anlegget er berre ca.2.9m brei. Så no leitar eg febrilsk etter eit tv bord/hyllegreier som er rundt 90cm breitt, for å få plass til to subbar.

Har tenkt litt på dei tidlegare. Nokon som veit korleis dei er på musikk?

Nett no angrar eg på at eg ikkje laga falsk frontvegg og plasserte anlegg i rommet bak...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Problemet er at eg får maks 45cm frå lerretet til sideveggen. Nøyaktig kor mykje plass eg får bak, veit eg ikkje heilt før eg får sofaen inn i rommet. Men trur det vert ca. 90cm frå bakvegg til sjesalongen på sofaen. Så det bør jo gå greit.

Kunne sikkert gått for eit litt mindre lerret, slik at eg kunne plassert høgtalarane tettare, og dermed frå vegg, men er ikkje noko moro det heller...
    Bare gi de godt med toe in mot lytteposisjon, så bør dette funke flott!

Men med alle dine subber, så ville jeg vurdert THX oppsettet til klipsch ja!

Minuset er at de ikke er like bra på musikk kanskje..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg hadde gitt blanke i musikkbiten å gått all inn for kinolyd, så får du ta den musikklyden du får.

Surround og musikkanlegg lar seg sjelden kombinere.
    Dedikert dac og kraftige stereoforsterkere overgår lett surround reicever og medium priset effekblokker hva musikalitet angår.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tenkt på dei. Men dei og kostar vel litt? Og det er ganske mykje å punga ut for god filmlyd. Det er tross alt meir musikk enn film som vert spelt av. Når eg evt. bytar til golvståande frontar, vert det nok berre 2 subbar ståande att i front...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går du for RF-7II så har du hvertfall mye potensiale til både kinolyd og musikk lyd, alt etter hvor stort budsjettet er å hvilke type lyd som er hovedfokuset.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ser for meg RF-7II som ein god "allround" høgtalar. No kjem eg heller ikkje å bu i detta huset til eg skal i jorda. So om eg flyttar om nokon år, så har eg nok betre plass til dei. Skal i alle fall ein del til å få mindre plass til dei...

Vurderer starta med å skaffa meg RS-52 og ny receiver og BluRay, og så evt. RF-7II og effekt etter ferien, om eg har økonomi til det.

Dersom eg skal utvida til 9.1 Kva høgtalarar er best å bruka til front high/wide, eller kva det heiter? RS eller RB?

Side 3 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •