Rimelig center-høyttalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rimelig center-høyttalere?

Hei!

Jeg har kjørt surround en stund nå, men jeg føler stort at jeg mangler center-høyttaler. Jeg har en Denon Avr-1507 og da jeg kjører surround må jeg ha Dolby Prologic music, da behøver jeg ikke center, men er egentlig ganske tamt å høre musikk-surround også! Jeg vil helst kjøre Dolby Prologic cinema. Så da behøver jeg jo selvfølgelig center. Jeg er klar over at jeg bør kjøpe av samme serie, merke i hvertfall. Men en midlertidig en må til.
    Disse har jeg sett på :

Dynavoice C-4 Calvados Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Dynavoice C-5 EX Black Oak / Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Proson Event 42 Center Black oak Proson | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Skal spille sammen med JBL Studio 180 og Tannoy Revolution R3. Den behøver altså ikke å være av det dyreste slaget da den skal være midlertidig.

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Hei!

Jeg har kjørt surround en stund nå, men jeg føler stort at jeg mangler center-høyttaler. Jeg har en Denon Avr-1507 og da jeg kjører surround må jeg ha Dolby Prologic music, da behøver jeg ikke center, men er egentlig ganske tamt å høre musikk-surround også! Jeg vil helst kjøre Dolby Prologic cinema. Så da behøver jeg jo selvfølgelig center. Jeg er klar over at jeg bør kjøpe av samme serie, merke i hvertfall. Men en midlertidig en må til.
    Disse har jeg sett på :

Dynavoice C-4 Calvados Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Dynavoice C-5 EX Black Oak / Piano Finish Dynavoice | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Proson Event 42 Center Black oak Proson | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

Skal spille sammen med JBL Studio 180 og Tannoy Revolution R3. Den behøver altså ikke å være av det dyreste slaget da den skal være midlertidig.
    Bruker du JBL og Tannoy i samme surround-oppsett

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Bruker du JBL og Tannoy i samme surround-oppsett

Ja, jeg gjør det. Da jeg ikke har noe annet enda. Tannoy skal snart i front, da jeg får hjem AVR-7000. :-)

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Ja, jeg gjør det. Da jeg ikke har noe annet enda. Tannoy skal snart i front, da jeg får hjem AVR-7000. :-)
    Så målet er altså Tannoy surround-oppsett?

Istedenfor å kaste vekk penger på midlertidig center, ville jeg heller drøyd og spart te en skikkeli center, da aller helst av samme merke som resten.
    Tannoy Revolution Signature DC4 LCR er vel i ditt tilfelle en grei center (siden Tannoy blir fronter), evt step-it up til DC6

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Så målet er altså Tannoy surround-oppsett?

Istedenfor å kaste vekk penger på midlertidig center, ville jeg heller drøyd og spart te en skikkeli center, da aller helst av samme merke som resten.
    Tannoy Revolution Signature DC4 LCR er vel i ditt tilfelle en grei center (siden Tannoy blir fronter), evt step-it up til DC6
    Ja, målet er aller helst fullt Tannoy-oppsett. Men det koster endel. Da drøyer jeg litt, så får jeg heller klare meg med Dolby Music. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •