hjelp til valg av sub.. - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 70 av 70
    Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Nei, jeg blir her helt til nettsiden blir lagt ned, eller da jeg dør.

Ferdeg med dette nå!

Jeg kritiserer ikke andre, jeg spurte skorob tydelig å pent om han hadde lest hva jeg hadde skrevet til han, noe som han tydelig ikke hadde gjort, og da biter du å lager oppstyr å kaller meg "motherfucker" noe som jeg ikke er, jeg går ikke å har meg med min mor, såppas må nå du også skjønne! Jeg tror heller på læreren min, om hva som er sant, og ikke er sant.
    End of story!
    Da jeg dør? Heter det ikke NÅR jeg dør?

Ferdeg med dette nå! (Jeg forsto overhodet ikke denne setningen)

Tydelig å pent. Tydelig OG pent.

biter du å lager oppstyr å kaller meg. Biter du OG lager oppstyr OG kaller meg.

Går ikke å har. Går ikke OG har

Såppas. Såpass

Nei, ikke end of story. Her var det mange skrivefeil og det irriterer meg noe grenseløst! Jeg mener du bør kastes ut fra forumet pga. Skrivefeilene dine i tillegg til holdningene du her viser^^.

Fra spøk til alvor... Ikke kast stein i glasshus . Feilene jeg påpekte her er bare noen av mange i innlegget ditt .

Newcomer Kennyboy119 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis

Såppas. Såpass

Nei, ikke end of story. Her var det mange skrivefeil og det irriterer meg noe grenseløst! Jeg mener du bør kastes ut fra forumet pga. Skrivefeilene dine i tillegg til holdningene du her viser^^.

Fra spøk til alvor... Ikke kast stein i glasshus . Feilene jeg påpekte her er bare noen av mange i innlegget ditt .
    +1 .

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Såppas. Såpass

Har du i det heletatt tenkt på at jeg kunne ha skrevet dette innlegget fort? I såfall, jeg har selv innrømt det, les hele tråden før du retter opp meg for mine feil. Jeg skrev : Jeg er ikke helt perfekt selv da jeg skal skrive. Jeg setter i allefall ikke punktum bak smiletegnene jeg, da. ;-)

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Såppas. Såpass

+1

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men uansett. Kan vi ikke bare glemme dette? Jeg har ingen lyst til å krangle med andre bare for en liten bagatell. Dette er ikke viktig nok til å krangle om. "Let's just kiss and make up" ? :-) Kan hende dere har rett, men jeg stoler på han som er læreren min. Jeg tar fullt ansvar for det jeg har sagt, og håper på at vi bare glemmer dette. Ha en fin dag videre. :-)

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du i det heletatt tenkt på at jeg kunne ha skrevet dette innlegget fort? I såfall, jeg har selv innrømt det, les hele tråden før du retter opp meg for mine feil. Jeg skrev : Jeg er ikke helt perfekt selv da jeg skal skrive. Jeg setter i allefall ikke punktum bak smiletegnene jeg, da. ;-)
    Det er fint at du ikke er perfekt du heller. Nå når du har innsett det så kan du jo kanskje tenke på at ikke nødvendigvis alle andre er perfekte heller. Dette er et nettforum med mange brukere og stor aktivitet og derfor er det bare naturlig at det oppstår språkforskjeller. Noen få her inne skriver på Engelsk, Dansk og Svensk mens mesteparten av brukerne skriver Norsk. Dialektforskjeller forekommer hele tiden i tillegg til metoder å skrive på som feks. punktum bak smilefjes. Jeg synes ikke dette er noe å henge seg opp i.

Når det gjelder læreren din så er det vanskelig for han å komme med noe fasitsvar på om smilefjes skal være foran eller bak punktum da språket vårt ikke har noen skreven regel for hvor man skal putte visuelle følelse/uttrykks ikoner i en setning. Wow! Det var en lang setning!

Mvh. Språkstudent (Forøvrig er ikke jeg noen grammatisk mester jeg heller).

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fint at du ikke er perfekt du heller. Nå når du har innsett det så kan du jo kanskje tenke på at ikke nødvendigvis alle andre er perfekte heller. Dette er et nettforum med mange brukere og stor aktivitet og derfor er det bare naturlig at det oppstår språkforskjeller. Noen få her inne skriver på Engelsk, Dansk og Svensk mens mesteparten av brukerne skriver Norsk. Dialektforskjeller forekommer hele tiden i tillegg til metoder å skrive på som feks. punktum bak smilefjes. Jeg synes ikke dette er noe å henge seg opp i.

Når det gjelder læreren din så er det vanskelig for han å komme med noe fasitsvar på om smilefjes skal være foran eller bak punktum da språket vårt ikke har noen skreven regel for hvor man skal putte visuelle følelse/uttrykks ikoner i en setning. Wow! Det var en lang setning!

Mvh. Språkstudent (Forøvrig er ikke jeg noen grammatisk mester jeg heller).

Jeg trekker også tilbake det jeg sa da jeg "satte" skorob på plass. Jeg er enig, ingenting å henge seg opp i. Ha en fin dag videre, så får vi bare holde oss til tråden. Jeg orker bare ikke å holde på sånn som tråden som CVBænz skreiv om Billebro VS Klipsch.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trekker også tilbake det jeg sa da jeg "satte" skorob på plass. Jeg er enig, ingenting å henge seg opp i. Ha en fin dag videre, så får vi bare holde oss til tråden. Jeg orker bare ikke å holde på sånn som tråden som CVBænz skreiv om Billebro VS Klipsch.
    Haha, den Billebro VS Klipsch tråden var dritfet da! Er så mange med Klipsch her inne så da var det mange som skulle forsvare stoltheten sin! Men jeg er enig med deg også, de siste par årene så har det blitt litt mye tulletråder og slikt her på forumet. Denne tråden feks. Har en tvillingtråd startet av samme bruker... Emnet har blitt diskuter endeløst i begge trådene og det virker som om trådstarter har bestemt seg for å gå for HFA21. BRA! Da kan tråden stenges

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, den Billebro VS Klipsch tråden var dritfet da! Er så mange med Klipsch her inne så da var det mange som skulle forsvare stoltheten sin! Men jeg er enig med deg også, de siste par årene så har det blitt litt mye tulletråder og slikt her på forumet. Denne tråden feks. Har en tvillingtråd startet av samme bruker... Emnet har blitt diskuter endeløst i begge trådene og det virker som om trådstarter har bestemt seg for å gå for HFA21. BRA! Da kan tråden stenges
    +1

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Før tråden stenges. :-) Så må jeg si at jeg fikk endel latterkrampe i løpet av tiden den var opp. Den ble tilogmed stengt og ble ryddet pga. alle innleggene som var skrevet. Jeg har lgt til Kent Billebro på Facebook, men han har ikke godtatt enda, men gleder meg til å se hva som faktisk blir skrevet der. :-D Den Billebro tråden var egentlig ganske konge da det tok helt av. ;-)

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •