BudgettHjemmkino/Stereo 10000kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BudgettHjemmkino/Stereo 10000kr

Noen som Kan Komme med noen Forslag til Hjemmekino/Stereo til ca 10000kr,kan kjøpe brukt hvis det er noen gode dealer på finn for eks..
    tenkte meg 2 front høyt+senter og kanskje 1 sub
    er litt glad i bass ( cerwin vega ) fint om noen kunne plukke ut en pakke til meg som kan Fungere greit, kan oppgradere litt etter litt

Har 1 denon avr 1910, vet ikke om den kan brukes i noe brukbar hjemmekino?

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Estate99
    Noen som Kan Komme med noen Forslag til Hjemmekino/Stereo til ca 10000kr,kan kjøpe brukt hvis det er noen gode dealer på finn for eks..
    tenkte meg 2 front høyt+senter og kanskje 1 sub
    er litt glad i bass ( cerwin vega ) fint om noen kunne plukke ut en pakke til meg som kan Fungere greit, kan oppgradere litt etter litt

Har 1 denon avr 1910, vet ikke om den kan brukes i noe brukbar hjemmekino?
    DALI ZENSOR 5.1 Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben eksempelvis en hel pakke

Dynavoice Def. 5.1-pakke Black 5.1 med Sub | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Er jo en annen pakke, her for du mye lyd for pengene, men usikker på kombo'n Denon/Dynavoice.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar, kunne tenke meg litt kraftigere front høytalere, også trenger jeg ikke bakhøytalere. kun front/gulvstående+senter og sub.. noen bra kombinasjoner for å få litt trøkk når man spiller/ser film på brukten da? eneste jeg vet har bra bass er cerwin vega
    fint om noen kunne kombinert front/senter/sub evt forsterker til meg fra brukt markedet som vil fungere bra

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Estate99
    takk for svar, kunne tenke meg litt kraftigere front høytalere, også trenger jeg ikke bakhøytalere. kun front/gulvstående+senter og sub.. noen bra kombinasjoner for å få litt trøkk når man spiller/ser film på brukten da? eneste jeg vet har bra bass er cerwin vega
    fint om noen kunne kombinert front/senter/sub evt forsterker til meg fra brukt markedet som vil fungere bra
    Opplyse litt om budsjett (10K inkl/eksl forst?), skal det også brukes til musikk, eller hovedsaklig film/spill?

Skal du beholde Denon'en? For den er ikke den kraftigste saken, derfor er det heller ikke vits med store tungdrevne ht'ere da forsterkeren ikke klarer og forsyne de med nok strøm uansett.

Ellers er de jo uttall av høytallere, så det letteste er og ta noen runder og lytte litt selv hva du liker. Vi kan ikke fortelle deg hva DINE ører liker :wink:

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynavoice F-6 EX (fronter) + Dynavoice Magic C-4 (center) + XTZ 99 W10.16 (sub) + Yamaha RX-V671
    Totalt: 10360,-

evt. beholde Denon'en og se på...
    XTZ 95.24 (stativht) + XTZ 95.33 (center) + XTZ 99 W10.16 (sub)
    Totalt: 9670,-

XTZ 95.24 kan byttes med XTZ 89 gulvht.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med denne reciveren http://www.ojmusikk.no/contents/media/l_rx-v667.jpg pris 3995,-,- et kupp og hva med dette surround anlegget fått 6 i terning kast av hjemmekino Jamo S606 HCS3 høyttalerpakke - Lefdal pris 3495,- da har vi kommet til 7430 og denne subwooferen MPX.no - Yamaha YSTF-RSW300 Subwoofer pris 2795 ,- dette blir til sammen 10200kr og da vil jeg spart opp til ein effekt forsterker sånn at du får meir utbytte av front høytalerene...bedre pakke enn dette finner du ikke for litt over 10000,- nytt...her har du reciver med alt av innganger , utganger + pre out til effekt forsterker , fult jamo 5.0 høytaler system + ein meget bra subwoofer får så lite penger...ps lykke til

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    hva med denne reciveren Yamaha 7.1 receiver RX-V671 (sort) - Lefdal pris 2295,- et kupp og hva med dette surround anlegget fått 6 i terning kast av hjemmekino Jamo S606 HCS3 høyttalerpakke - Lefdal pris 3495,- da har vi kommet til 5790 og denne subwooferen MPX.no - Yamaha YSTF-RSW300 Subwoofer pris 2795 ,- dette blir til sammen 8585kr og da vil jeg brukt di siste pengene til ein brukt effekt forsterker...bedre pakke enn dette finner du ikke for litt over 8000 nytt...her har du reciver med alt av innganger , utganger + pre out til effekt forsterker , fult jamo 5.0 høytaler system + ein meget bra subwoofer får så lite penger...
    Da kan jeg få skyte inn at denne kan jeg være med på, og Yamaha og Jamo matcher ganske godt Men, usikker på subben. Vil ikke en XTZ være bedre både til musikk og film? Oppfattet Yamaha som en mer filmsub, men kan være jeg tar feil:-) ville uansett tatt med både XTZ og SVS i vurderingen av sub:-)

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    Da kan jeg få skyte inn at denne kan jeg være med på, og Yamaha og Jamo matcher ganske godt Men, usikker på subben. Vil ikke en XTZ være bedre både til musikk og film? Oppfattet Yamaha som en mer filmsub, men kan være jeg tar feil:-) ville uansett tatt med både XTZ og SVS i vurderingen av sub:-)
    yamha subwooferen der har jeg hadt selv , og egner 50 til musik og 50 til film...men xtz og svs er et alternativt...men di koster ein del meir...

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ElDuce
    endret litt på reciveren , 671 hadde ikke pre out for effekt , men det har 667

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    endret litt på reciveren , 671 hadde ikke pre out for effekt , men det har 667
    aaah, de glemte i å sjekke:roll:

Bra nokken følg med

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •