Mirage m5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Mirage m5

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mirage m5

Hei

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nye elementer til mine gamle trofaste mirage m5?

Newcomer MrMirage sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et tips er vel å sjekke med leverandøren her til lands, men jeg tror det skal holde hardt om du får tak i noe som helst til disse gamle perlene. Ser at flere prøver å selge høyttalerne på FINN, men med de prisene folk oppgir, så tilkjennegir noen av de at de fremdeles tror på julenissen, selv i voksen alder.

Du kan også skrive direkte til produsenten i Canada, men jeg tror dessverre det er heller usannsynlig at også de har noen i reserve. Det er dog vell verdt å prøve.

Jeg byttet det ene elementet på mine M5 for rundt 13-14 år siden, heldigvis har ikke noen av de andre gått fløyten - ennå. Har hatt mine i 18 år nå, like fantastisk bra lyd i de ennå =)

Lykke til i jakten, håper det ordner seg =)

Mvh
    A.K

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wihoff
    Hei

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i nye elementer til mine gamle trofaste mirage m5?

Snakk med Dalens. De er forhandler av Mirage. Jeg kontaktet Mirage direkte når jeg skulle ha mellomtone og diskant til mine om-8, men ble henvist til Dalens. Elementene mine var i bakorder så det tok 3 uker. Prisen var ikke ille heller.

Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •