Passende sub til soavo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Passende sub til soavo

Har idag ett sett front soavo 1,senter soavo 900 og bakhøytaler soavo 900, men ingen sub som passer.
    Noen som har noe å anbefale?
    Brukes mest til film og til spill.
    Det som er viktig for meg er at den også kan brukes sammen med eventuelt kino høytalere( Jamo d600 e.l).
    Prisklasse er i utgangspunktet ikke 'viktig' da det kun er meninger jeg er ute etter. Kommer selvfølgelig til Å eventuelt lytte før kjøp. Er det dog noe til en veldig rimelig penge (3000,- brukt) så kan det jo hende at anbefalingen blir fulgt opp kjappere. Er vel som mange andre her, drømmene er der men penga har kjerringa kontroll over :-)

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av garageman07
    Har idag ett sett front soavo 1,senter soavo 900 og bakhøytaler soavo 900, men ingen sub som passer.
    Noen som har noe å anbefale?
    Brukes mest til film og til spill.
    Det som er viktig for meg er at den også kan brukes sammen med eventuelt kino høytalere( Jamo d600 e.l).
    Prisklasse er i utgangspunktet ikke 'viktig' da det kun er meninger jeg er ute etter. Kommer selvfølgelig til Å eventuelt lytte før kjøp. Er det dog noe til en veldig rimelig penge (3000,- brukt) så kan det jo hende at anbefalingen blir fulgt opp kjappere. Er vel som mange andre her, drømmene er der men penga har kjerringa kontroll over :-)
    ja hva med soavo sub brukt , eller ny Yamaha Soavo 900SW - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning denne sparker fra seg

Newcomer HiFi-Mathias sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svs PC-12 nsd bør du sjekke nærmere på. Knall filmsub! Fåes på brukten for rundt 4000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino

Næmen se her ja. Dette var jo en pris jeg kunne levd med. Finnes jo sjelden brukte av disse desverre. En tanke om man skulle gått for soavo er jo om den eventuelt passer like godt inn i ett annet oppsett? Som f.eks d600 som jeg har nevnt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-Mathias
    Svs PC-12 nsd bør du sjekke nærmere på. Knall filmsub! Fåes på brukten for rundt 4000,-
    Skal absolutte sjekke opp den ja.

Er ikke noen her med ett d600 oppsett eller lignende oppsett som har mulighet for å gi en demo? Oslo/akershus/østfold området.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •