bytte fra klipsch til earthquake 5.1 system

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bytte fra klipsch til earthquake 5.1 system

http://avforum.no/forum/attachment.p...1&d=1334063662

noen som har hørt dette systemet , har noen meninger etc etc...lest om dette i dag og fikk opp øynene med ein gang...dette må jo spille sinnsykt bra høytalerene har innebygd subwoofer slave på sidene , centeren har innebygd 8 tommer slave
    på toppen og + av alt denne heilt utrolige 15 tommeren med innebygd forsterker på 600 watt...:twisted:

Active
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt systemet, men etter å ha lest lest lyd og bilde sin test, så er jo dette absolutt noe som må høres. Er det noen forhandlere i Norge man kan høre Earthquake hos?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Klipsch
    Har ikke hørt systemet, men etter å ha lest lest lyd og bilde sin test, så er jo dette absolutt noe som må høres. Er det noen forhandlere i Norge man kan høre Earthquake hos?

dynabel som er importør kanskje??

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørte settet på et forumtreff i Gausdal for noen år tilbake. Da var det ehed.no som solgte det. Det låt absolutt tøft og dynamisk.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pgoutlaw
    dynabel som er importør kanskje??
    jeg vet det er dynabel nå som har det , lurer på om jeg kan prøve det hjemme før et eventuelt kjøp , men det koster jo 39000,-...så det er jo et system di ikke bare kan låne bort...men er verdt og spørre da

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Gjøvik
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tceteams hjemmekino
    http://avforum.no/forum/attachment.p...1&d=1334063662

noen som har hørt dette systemet , har noen meninger etc etc...lest om dette i dag og fikk opp øynene med ein gang...dette må jo spille sinnsykt bra høytalerene har innebygd subwoofer på sidene , centeren har innebygd 8 tommer
    på toppen og + av alt denne heilt utrolige 15 tommeren med innebygd forsterker på 600 watt...:twisted:
    Høytalerne og senter har ikke innebygd sub, men en passiv slave i stedet for bassrefleksport. Har ikke hørt fronthøytalerne, kun senter og surround. De spilte meget dynamisk og fint.
    Subben har jeg meget god erfaring med. Spiller dybt, kontrollert og dynamisk.

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tldng
    Høytalerne og senter har ikke innebygd sub, men en passiv slave i stedet for bassrefleksport. Har ikke hørt fronthøytalerne, kun senter og surround. De spilte meget dynamisk og fint.
    Subben har jeg meget god erfaring med. Spiller dybt, kontrollert og dynamisk.
    passivt jeg mente da , skulle kansje ha skrevet det litt anerledes min feil...da er det kansje ein stor sjanse at jeg skal , høre meg rundt her i bergen om det er noen som har dette, systemet og mulig for prøve lytting

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen andre som har meninger om systemet , bare til og kjøre på her folkens trenger den informasjon som jeg får

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har dette settet, riktignok med en 12" fra SVS. Veldig fornøyd med lyd både til film og musikk, spesielt etter innkjøp av sub i fjor. Kjørte uten sub i noen år på grunn av jeg bodde i leilighet, og da var bassen litt tynn. Nå er alt godt spilt inn og låter veldig godt i mine ører ihvertfall

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •