Heisann! nå som det gamle pc anlegget mitt har tatt kvelden vurderer jeg å gå i innkjøp av et nytt et. Det må være mulighet for å flytte det litt rundt, kanskje etterhvert på soverommet f.eks.

Ser for meg noen bokhyllehøytallere og en forsterker, ser ingen vits å kjøpe noe logitech pc anlegg fra komplett egentlig?

prisen er max 4500,- og det kan ikke strekkes forsåvidt.

jeg har sett på Zensor 1 da jeg er veldig fornøyd med mine Dali concept 2 og disse spiller vell noenlunde likt eller et hakk bedre kanskje?

Dynavoice har jo også noen spennende høytallere, ville f.eks F-6 EX vært et bedre alternativ? Størrelsen har ikke SÅ mye og si, så lenge de ikke er gigantiske.

Spørsmålet er egentlig hvilken forsterker jeg burde kjøpe, med tanke på at de hovedsaklig kommer til å være koblet til pc ser jeg helst at den har HDMI. Og jeg burde ha mulighet til å koble på en subwoofer.
Har en Denon 2808 i stua, og er forsåvidt fornøyd med denne, men trenger vell ikke en så "stor" forsterker til dette formålet? Nå er jo oppgradering til 5.1 f.eks et alternativ i senere tid også.

Skal nevnes at jeg er veldig nybegynner i hifiverdenen. Så gjerne utdyp forklaringer/anbefalinger.

Kort og godt ser jeg etter et lite budsjett-anlegg som jeg hovedsakelig skal bruke på kontoret, men også mulighet til å ect spille på soverommet f.eks.

PS: trenger ikke være nytt, kjøper gjerne brukt også

Marius