Akseptabel reciever til Dali Zensor 5.1 system

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Akseptabel reciever til Dali Zensor 5.1 system

Hei. Har en Yamaha RX-V663 og et enkelt 5.1 system bestående av diverse billige høytalere. Ser at Dali Zensor 5.1 har gjort det bra i flere tester, og lurer på å gå for dette i min 20m2 kjellerstue. Er det noen som har noen formening om dette er et høytalersystem som går godt sammen med Yamaha RX-V663?

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gråsonen
    Hei. Har en Yamaha RX-V663 og et enkelt 5.1 system bestående av diverse billige høytalere. Ser at Dali Zensor 5.1 har gjort det bra i flere tester, og lurer på å gå for dette i min 20m2 kjellerstue. Er det noen som har noen formening om dette er et høytalersystem som går godt sammen med Yamaha RX-V663?
    dali zensor blomstrer best med yamaha , så den passer perfekt til den du har , men den blir for liten for og få dette systemet til og blomstre...mange sier dali zensor serien er lett drevene , men det er ikke heilt riktig...di liker mye strøm...tar jeg ikke feil så har reciveren din pre out , og da vil jeg anbefale ein effektforsterker for meire strøm til høytalerene...eller rett og slett kjøpe ny reciver , legger ved linker her Yamaha RX-V3067 Black Yamaha | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

eller denne Yamaha 9.2 receiver RXA-2010 (sort) - Elkjøp

begge disse er et kupp for prisen lykke til
    nå sjekket jeg reciveren din og den har preout for effektforsterker , og da er det opp til deg hva du vil gjøre

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar! Skal se om jeg handler nytt komplett 5.1 anlegg med ny reciever. Kan vel være fornuftig, da det jeg har ikke er så mye å bygge videre på..

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gråsonen
    Takker for svar! Skal se om jeg handler nytt komplett 5.1 anlegg med ny reciever. Kan vel være fornuftig, da det jeg har ikke er så mye å bygge videre på..
    du kan jo selfølgelig bygge videre på yamaha rx-v 663 , men nå er dette ein gammel reciver... jeg ville ha kjøpt ny...yamaha rx-v 3067 er jo et kupp til prisen , og har kraft nok til og spille dali zensor 5.1 sitt system pirke fritt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •