Sunfire/SVS

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Sunfire/SVS

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sunfire/SVS

Hei!

Vurderer litt omprioriteringer i hjemmekinoen.

Kriteriet mitt er at subbene ikke skal være for dominerende pga waf og litt for min egen del da de står i stua.

Har vurdert enten to av disse :

SVS SB12-NSD Subwoofer - 12" og 400W DSP - L-Sound AS

eller to av disse :

AVshop.no / Sunfire HRS-12 subwoofer 12", 1000W rms, 18-100Hz, 108dB, 17.2Kg, Black Gloss

Evt en Sunfire true eq 12.

Finner ikke mange brukererfaringer på noen av de egentlig, så hvis noen har hørt dem så skrik ut!

J

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mest film siden det er i en hjemmekino vel? eller mye musikk og?

Film så ville Sunfire'en bli best trur jeg.
    Musikk så er SVS'en det rette valget trur jeg.

Siden jeg skriver "trur jeg" er at jeg ikke har hørt disse, men har hatt en Sunfire TS-EQ12 og har nå en SVS SB13-plus.

Sunfire'en min var fantastisk på film, men Svs'en var mye finere som en musikk woofer, veldig bra til film og.

Men skulle jeg kjøpt i dag hadde jeg kjøpt: Definitive Technology SuperCube 6000 Subwoofer - 1500W og 9" + 2x10" PR - L-Sound AS

Den er ca samme størrelse som Sunfire sine, på papiret så går den dypere en Sunfire og opp til 200 Hz.
    * Yamaha CX-A5000 * Sunfire TGA 7401 * Onkyo M5000R x 2 * Definitive Technology Mythos ST-L * Definitive Technology CS-8080HD * Sunfire CMR-2BIP * Monster HTS 5100 * Sunfire tga 7401 er sykemeldt... <3 Onkyo M5000-R <3

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar!

SB13 som du har er gått ut av prod, hvis ikke hadde den vært het kandidat!

Som regel så bruker jeg ikke sub til musikk, bare noen ganger om jeg skal spille musikk som har mye informasjon helt der nede.

Bor nærme Lsound, så burde ikke være noe problem, egentlig, å låne med seg en sb12, verre med sunfire`n..
    Eneste jeg har å trekke på DT er at de testene jeg har sett så ruller den av litt tidlig, men den er jo også aktuell å låne med seg ja

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •