Fronthøyttalere til Pioneer VSX-921-K - Jamo S606?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fronthøyttalere til Pioneer VSX-921-K - Jamo S606?

Hei,
    Jeg har bestilt Pioneer VSX-921-K Receiver som starten på mitt hjemmekinoanlegg, da den var på tilbud på Komplett.no - betalte 2500kr.
    Jeg har tidligere vurdert Jamo S606 som fronthøyttalere, da disse har fått god kritikk, særlig i forhold til prisen. Vil dette gå bra sammen, og er det noen høyttalere i samme prisklasse som på noen måte vil være bedre?

PS: Skal ikke kjøpe SUB eller noen andre høyttalere enda, da jeg er på budsjett.

Setter pris på alle svar og forslag!
    Ikke minst: God påske

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!
    Jeg har en kompis som bruker Jamo s606 i stereoanlegget sitt. Vet ikke hva slags receiver han har, men tror ikke det er den kraftigste heller. Men bra låter det! Jeg personlig syntes bassen var litt uklar på høyere volum, men disse høyttalerne var kun en uke gamle, og ikke vet jeg om han hadde stilt inn noe på receiveren heller..

De har som sagt fått mye ros, og for under 3000,- er det mye "Bang for the buck"
    Btw, på komplett har de et par demo-modeller som er satt ned 750 kroner, er du kjapp kan du kanskje få med deg de :-D
    Edit: God påske til deg og!

Newcomer macgyyvver sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en kompis som har disse på en tilsvarende receiver. Disse høyttalerne låter bra, men jeg ville sett etter mer lettdrevne høyttalere for din pioneer. dynavoice er kanskje et alternativ? Selv vurderer jeg jbl studio med 190 front, samt klipsch! Til prisen er dynavoice og Jamo svært gode høyttalere! Lykke til

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jamo

Heisann. Jeg hadde Jamo S606 HC3 surround sett på min onkyo tx-sr608. Det er vel cirka samme forsterker kanskje :-) Låt helt supert. Jamo er totalt verd de 3000kr de koster. Løp å kjøp, når du kjører bluray film kan du enkelt å greit "drite" i sub. de lager nokk bass så det holder, å kanskje endel mer enn du forventer.. DTS er en fin ting : -)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jamo

Heisann. Jeg hadde Jamo S606 HC3 surround sett på min onkyo tx-sr608. Det er vel cirka samme forsterker kanskje :-) Låt helt supert. Jamo er totalt verd de 3000kr de koster. Løp å kjøp, når du kjører bluray film kan du enkelt å greit "drite" i sub. de lager nokk bass så det holder, å kanskje endel mer enn du forventer.. DTS er en fin ting : -)

Edit: Lefdal selger også Jamo settet. kanskje lettere å hente det enn å betale frakt...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ducos

Edit: Lefdal selger også Jamo settet. kanskje lettere å hente det enn å betale frakt...
    Komplett har flere pick-up points i Norge, blant annet på metro
    Har tidligere opplevd at de har klargjort store pakker på under et døgn! I tillegg så har de en demo-modell som er satt ned 750,- nå :wink:
    Edit: hvis det var noen tvil, så er det gratis å hente bestillingene her..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gikk for Jamo S606HC3

Tusen takk for alle svar! Det ble Jamo S606HC3-surroundpakka, skal hentes på pickup-pointet til Komplett idag! Gleder meg som en unge til å se noen skikkelige filmer på skikkelig anlegg!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •