Kef R500 eller R700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kef R500 eller R700

Hei.

Er det noen som har hørt de nye Kef R500? Hvilken forsterker/receiver kan passe til denne høyttaleren? Er det en fordel å velge den noe større R700 istedenfor kanskje, for å få litt mer dybde og trøkk? Jeg tror storebror R900 blir litt i største laget for meg....

Newcomer HiFi-Mathias sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK8500
    Hei.

Er det noen som har hørt de nye Kef R500? Hvilken forsterker/receiver kan passe til denne høyttaleren? Er det en fordel å velge den noe større R700 istedenfor kanskje, for å få litt mer dybde og trøkk? Jeg tror storebror R900 blir litt i største laget for meg....
    T+A Powerplant Balanced(den nye), er en vanvittig bra forsterker til R500. T+A generelt er bra... Etter min mening er R500 og en god T+A forsterker det beste en kan få for prisen! Skikkelig high-end, rett og slett! Du trenger ikke noe mer enn R500, med mindre du har en heftig stor stue å fylle... R500 spiller grisehøyt med skikkelig punch, hvis det er det du vil
    Kommer full R- hjemmekino i huset mitt om en uke(R500, R200, R100 og R?- subwooferen), med T+A forsterker til frontene og Anthem reciver, bare for å si det slik!

Edit: Bel Canto og Audiolab er også veldig bra til R-serien

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    R500 gjør skam på alt annet jeg har hørt i samme størrelse. Har hatt mine en uke nå, og de blir bare bedre og bedre. Latterlig mye bass ut av 5.25toms elementene. For og ikke snakke om klarheten og renheten i lyden fra uni-q elementet. På livemusikk, er det akkurat som å være til stede på konserten.

Halvbroren min, med Kef reference 203/2, ble fristet til å bytte til R-serie, etter og ha hørt mine.
    Sitter rett som det er med gåsehud oppover armene, når jeg hører musikk, fordi det er så rent, og så mye punch.
    Jeg bruker kun Yamaha 2067 enda, og den skal i teorien være i minste laget kraftmessig. Klarer ikke forstille meg hvordan det blir med dedikert effekttrinn på dem, når det spiller så bra med reciever bare.
    Kef E301 hele veien rundtXtz Cinema 1x12 Yamaha Rxv-206755" Sony HX855

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ååååh, har så sinnsykt lyst på disse høytalerne!!! :P :P
    r500 eller r700 i hvit høyglans!

Tru om disse kan passe pioneer lx85? Ser du skriver du får dem til å synge med yamahaen din. Ikke for det, er jo en bra forsterker det da =)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •