Arvani lydplanke+sonos?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arvani lydplanke+sonos?

Hei.
    Etter mye frem og tilbake ser det ut til at jeg havner på lydplanke, og naturlig nok i den prisklassen - Arvani.

Denne kobles til tv`n via optisk, men hva gjør jeg da med sonos som også bruker optisk? Ser at den kan kobles med RCA phono, men vil lydkvaliteten bli betydelig svekket av dette? Noe enkelt/billig jeg evt. kan gjøre for å forbedre dette?

Takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke at jeg er så veeeldig "ekspert", men hvorfor må du ha en sånn planke? :-)
    Prøv å se om du finner noen små bokhyllehøyttalere i samme prisklasse(om du har plass), kanskje du får en liten overraskelse i forhold til lydbilde?
    Eventuelt stikk innom hifi-klubben, de pleier å være veldig hjelpsomme! :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var 2.1 oppsett som egentlig var planen. Men i stua har design trumfet over hjemmekino og den fancy tv-benken vår har ikke plass til receiver (den har akkurat plass, men da må jeg nesten knekke alle ledninger bak).

Da blir det billigere å kjøpe en planke og få OK lyd, i stedet for å investere i ny grunn(altså ikke dyp) receiver (hvis det finnes?) og et sett med nye bokhylle høyttalere, selv om det var dette som var mest ønskelig.

Men takk for innspill

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •