infinity alpha

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer thotved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

infinity alpha

Eg har to infinity alpha 50 (front) og to alpha 20 (bak). Då eg kjøpte disse hos Bergen musikk handel fikk eg en god pris ettersom alpha-serien var på vei ut. Eg fikk då et muntlig løfte om at det ikkje ville være problem å skaffe en center-kanal i samme serien seinere. Men no, 6mnd. seinare, så er det so og sei umulig å få tak i en aplha center.

Så er det noken som har et tips til kor eg kan få tak i en slik center? Kanskje noken som skal selge sin? :roll:

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skulle finne 2 så er jeg muligens interessert i den andre :wink: Jeg må innrømme at jeg ikke har sett mange på bruktmarkedet.. Derimot har jeg sett eldre versjoner (reference).

Mvh

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også Infinity Alpha høyttalere. Har også sjekka litt rundt etter bakhøyttalere og senter. Fant endel butikker i Sverige som fortsatt sitter inne med Alpha høyttalere, men husker ikke noen av dem nå
    Eller så kan du jo gå for en senter fra den nye Beta Serien, skulle vel ikke være umulig å få lånt med seg en hjem og prøve.

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var på Bmh i sommer, og der hadde de to alpha sentere stående. Kanskje de har de ennå?
    Har planer om å selge mine alpha 50. Overkill med to slike som senter??? :shock:

Active Idiss sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne vært intressert i dine Alpha 50 høyttalere Viss du skal selge dem så send meg gjerne en PM

Newcomer thotved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Idiss
    Fant endel butikker i Sverige som fortsatt sitter inne med Alpha høyttalere, men husker ikke noen av dem nå
    Eg har også sett div. nettbutikker i Sverige som fortsatt har serien, men de eg har tatt kontakt med vil ikkje sende til Norge :cry:

Sitat Opprinnelig postet av Araya
    Var på Bmh i sommer, og der hadde de to alpha sentere stående. Kanskje de har de ennå?
    Har planer om å selge mine alpha 50. Overkill med to slike som senter???
    Stemmer at de har to center kanaler ja, men dei e i feil farge :cry: Har vurdert å kjøpe en av disse (svart), men hadde jo vært kult om den matcha resten som er i en sånn "lys" farge.. Kunne gjort seg med to alpha 50 som bakhøgtalarar då? 8)

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner du noen som bor i nærheten av grensen så kan du sikkert sende den "poste restante"....

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •