Tannoy Revolution DC6T eller Audiovector Mi3 Super

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tannoy Revolution DC6T eller Audiovector Mi3 Super

Er i gang med en oppgradering/utskifting av stereoanlegget og på jakt etter et par gulvstående høyttalere til en pris rundt 10000,- Liker varm, luftig analog-preget lyd. De skal spille sammen med en Shanling SLM-A40MKII 50w klasse A. Hadde egentlig blinket meg ut Tannoy Revolution DC6T til 11000,- men så har et par Audiovector Mi3 Super (demo) til ca samme pris dukket opp. Dette er en høyttaler som opprinnelig har kostet rundt det dobbelte, men som jeg ikke har mulighet til å få hørt på.

Er det noen som våger seg inn på en anbefaling her eller evt. kan legge inn noen karakteristikker av disse høyttalerene?

Takker for alle svar.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jonas79
    Er i gang med en oppgradering/utskifting av stereoanlegget og på jakt etter et par gulvstående høyttalere til en pris rundt 10000,- Liker varm, luftig analog-preget lyd. De skal spille sammen med en Shanling SLM-A40MKII 50w klasse A. Hadde egentlig blinket meg ut Tannoy Revolution DC6T til 11000,- men så har et par Audiovector Mi3 Super (demo) til ca samme pris dukket opp. Dette er en høyttaler som opprinnelig har kostet rundt det dobbelte, men som jeg ikke har mulighet til å få hørt på.

Er det noen som våger seg inn på en anbefaling her eller evt. kan legge inn noen karakteristikker av disse høyttalerene?

Takker for alle svar.
    Jeg er ikke kjent med Audiovektor, men jeg kan så absolutt anbefale Tannoy. Jeg har 2 par selv, og er strålende fornøyd. Jeg har Revolution R3 og Saturn S6, fungerer fint. Audiovektor selges på Soundgarden (?). Hvis jeg tenker meg om, så har jeg hørt et par i Trondheim. Men husker ikke hvordan disse var. Du har fin elektronikk, og Tannoy passer fint sammen med det. Lykke til, håper å se deg på forumet med bilder

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •