Dali Sub E-12F Subwoofer eller Dali Zensor Vokal Senterhøyttaler - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BendxITG
    Ikke helt klart for foto enda, men regner med å kunne legge ut noe om et par-tre uker. Rommet er enda ikke helt klart, og det ser egentlig litt bomba ut da det er relativt lite og høytalerne er ganske store...

Hadde bare en sliten stereo selv, men etter å ha hørt surround-anlegget til en kompis var det egentlig bare å begynne letingen. Ble fort CV ja :twisted:
    Skal følge med jeg! Oss CV folk blir sett litt ned på her inne, da det tydeligvis ikke fungerer til annet enn fest.. Synd, og usant mener nå jeg.

Anlegg først, møblering siden

Men on topic, så stemmer jeg helt klart for XTZ til tråstarter. Vet ikke hvordan det er med hjemlån, men du har vel fin angrerett ved netthandel uansett.

Newcomer BendxITG sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriko86
    Skal følge med jeg! Oss CV folk blir sett litt ned på her inne, da det tydeligvis ikke fungerer til annet enn fest.. Synd, og usant mener nå jeg.

Anlegg først, møblering siden

Men on topic, så stemmer jeg helt klart for XTZ til tråstarter. Vet ikke hvordan det er med hjemlån, men du har vel fin angrerett ved netthandel uansett.
    Hadde lest mye drittslenging om CV ja, men ble overrasket over hvor godt de fungerte til annet enn film og Nero...

Jeg ville nok også gått for XTZ, har så og si bare hørt positive tilbakemeldinger på den.

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriko86
    Gratulerer med en fin start!

Er det snakk om et frontpar av Zensor 1, eller har du to par, altså foran og bak? Hvis så, så ville jeg nok ha kjørt på med Zensor Vokal til å begynne med.
    Hvis ikke, hadde subwoofer vært første prioritering. Uansett om du ikke er et ute etter ville lydtrykk, så gir en sub vanvittig mye mer nerve og liv i en film - spesielt med tanke på at Zensor 1 ikke er noen bassmaskiner.

E12 er en veldig pen sub, men synes det er verdt å nevne XTZ sine, da de gir veldig god valuta for pengene.

XTZ 99 W10.16 pianolakk 10" | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Spørs litt på preferanser, men alt i alt som vil nok en sub gjøre den største forskjellen her til å begynne med.
    Har selv den nevnte Dali sub og en XTZ 99 12". Det er ingen tvil her i gården hvem som gruser den andre når det kommer til godt trykk! Og det er XTZ hele veien. Dali subben er kjapp og god til musikk, men forsvinner noe når man skal spille litt tung musikk og ikke minst på film titting.
    My 2 cent.

Har også den nevnte centeren. Ikke en dum investering det der, men tror nok jeg ville skaffet meg XTZ subwoofer for å live opp litt.

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XTZ er nok det ville gått for også, mye lyd for pengene og mange gode omtaler. Finnes i hvit som jeg har linket til eller sort.

XTZ 99 W10.16 White 10" | Surround.no - Høyttaler-spesialisten
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •