Trenger tips til surroundanlegg!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger tips til surroundanlegg!

Heisann!

Sitter å vurderer om eg skal gå til innkjøp av eit nytt anlegg, og i den anledning vil eg gjerne ha litt hjelp / tips til kva som er lurt å kjøpe!

Bruksområde:

• Film ( Viktigast )
    • Speling ( PS3, type Uncharted osv. )'
    • Variert musikk, til vors f.eks.

Pris:

Har tenkt å legge meg på mellom 6-10k,-, då eg føler at eg må ut med såpass mykje ( Student ), samt at eg håpar at eg kan få ganske solid lyd i den klassen også.

Min synsing så langt:

Har også sett litt sjølv på kva eg tykkjer kan vere aktuelt. Tenker då å investere mest i reciever, og heller ha nokre høgtalerar som er litt billegare, då eg har forstått det slik at det er betre den veien enn andre. Foreløpig oppsett ser då slik ut:

Kom gjerne med innspel! Dette vil og vere førstegangs kjøp av eit slikt anlegg, så trenger all den hjelpen eg kan få Dette gjelder spesielt høgtaler, då eg ikkje har god oversikt på dette punktet.

På førehand takk for all hjelp!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kva med desse høgtalerane:

JBL ES80 Gulvstående høyttaler - Kirsebær

Som eg kan få til 4 000,-?

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Jamo pakken du linket til er ganske bra til den prisen Har hørt nesten
    samme pakke hos en kompis og det trøkket bra det8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høyres no bra ut iallefall, veit du noke om korleis veggbrakketen som følger med er?

Forøvrig så rekner eg med at det ikkje følger med kablar?

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gholie
    Det høyres no bra ut iallefall, veit du noke om korleis veggbrakketen som følger med er?

Forøvrig så rekner eg med at det ikkje følger med kablar?
    Nei det vet jeg ikke:???: .Du må nok kjøpe kabler tror jeg
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker eg går for Jamo S606 + Onkyo 709, holder meg i øverste delen av budsjettet mitt, samt at eg trur ikkje eg kan få så mykje meir lyd for pengane. Så reknar eg med at recieveren vil halde ei god stund, mens eg heller kan erstatte høgtalerane litt og litt, evt bygge på med ein god sub ved ein seinare anledning.

Vil dette vere eit greit valg, eller er det noko anna som eg verkeleg burde gå for?

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok bra det:grin:

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Blir nok bra det:grin:
    +1. Er også svært klokt å velge 709en, da denne har Pre-out for alle kanaler (med tanke på evt. senere oppgradering/effektforsterker.)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gholie
    Tenker eg går for Jamo S606 + Onkyo 709, holder meg i øverste delen av budsjettet mitt, samt at eg trur ikkje eg kan få så mykje meir lyd for pengane. Så reknar eg med at recieveren vil halde ei god stund, mens eg heller kan erstatte høgtalerane litt og litt, evt bygge på med ein god sub ved ein seinare anledning.

Vil dette vere eit greit valg, eller er det noko anna som eg verkeleg burde gå for?
    Lurt å velge 709 i stedet for 609!
    709 er sprekere i seg selv og har pre-out til alle kanaler, det gjør at du kan kjøpe et effektrinn senere dersom du skulle ønske det Greit å ha muligheten dersom man med åra kanskje oppgraderer høyttalere også som du nevner

Edit:
    Var visst litt treg med å formulere innlegget mitt, så eriko86 kom meg i forkjøpet

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Lurt å velge 709 i stedet for 609!
    709 er sprekere i seg selv og har pre-out til alle kanaler, det gjør at du kan kjøpe et effektrinn senere dersom du skulle ønske det Greit å ha muligheten dersom man med åra kanskje oppgraderer høyttalere også som du nevner

Edit:
    Var visst litt treg med å formulere innlegget mitt, så eriko86 kom meg i forkjøpet
    Uansett bra vi er våkne

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpt 709 og eit par fronthøyttalere så du har nådd budsjettet ditt! Så bygger du ut med senter og surroundhøyttalere når pengene er der Sånn jeg gjorde det og blir bedre da

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cv-dan
    Kjøpt 709 og eit par fronthøyttalere så du har nådd budsjettet ditt! Så bygger du ut med senter og surroundhøyttalere når pengene er der Sånn jeg gjorde det og blir bedre da
    Takk for tipset, men havna på Jamo settet, rett og slett pga. at eg kjem til å bli student om eit halvt år ( igjen ), og får då neppe råd til noke utbygging i nokonlunde nær framtid Fann ut at surround lyd då var viktigare for meg, og mtp. at det er første kjøp av noko slikt så blir det uansett eit solid oppgradering av eit komplett sett til 1,5k som er i bruk akkurat nå.

Og som dykk seier så gjekk eg for 709 kun pga. pre out, då eg tenker at det kan forlenge levetida til den betrakteleg.

Takk for all hjelp, skal hente settet i dag / i morga, og eg får fort vite om eg blir nøgd eller ei!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •