Billebro VS Klipsch - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 10 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 187
    Newcomer lazerturken sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    Vedder også på at mine AT-100 gruser dine Billebro saker Vil også tro at VE8F gruser dine " 18" "
    Varfor slettade du din referans til Tannoy Kingdom? Fordi dom er i en helt annan priskategori?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lazerturken
    Varfor slettade du din referans til Tannoy Kingdom? Fordi dom er i en helt annan priskategori?

Det blir feil, det er jo trossalt Hi-End, og har en helt annen prisklasse, beklager.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta det lugnt nå grabbar. Ni har kansje mycket pengar i overskott til Hifi, men var snälla och inte hysa ner dom som inte kan köpa högtalarkabel till typ tio tusen kronor.

Man kan få mycket i greior til tio tusen, som har högsta betyg og kvalitet till prisen. Och inte skämta av en högtalare ni inte har hört, for jag kan betta at ljudtrykket i mina 18 tums towers gjer mer ljud og mys enn va en av ers "hi-end" kabler ger. Til en tiodel av priset.

Jag forstår inte at ni skäms.
    Hva med en kar som har spandert hundre tusen kroner på kabler eller 100 kroner, er han mer eller mindre velkommen til å ytre sin MENING om et kina-piratkopi-produkt?

Saklig for diskusjonen? Jeg mener at det ikke er det!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    God mulig at noe er løsnet oppi hodet mitt, er så syyyyykt trøkk av Klipschene mine, mye mer enn Billebro-kina-kopi-dritet :twisted:

Du har i mer enn 1 post referert til Klipsch som en helhet, og alt fra de er drit i forhold til Billebro. Ihvertfall var det slik å tolke for meg, og tydeligvis flere. Kanskje du skal vurderer å nyansere utsagnene dine noe og være litt mer spesifikk i fremtiden?

Jeg vet bedre enn deg, at Billebro er drit i forhold til mye annet på markedet. Du synes noe annet, fint for deg! Og jo, jeg takler det helt fint ;-)
    ossen kan du si noe du IKKE har greie på?? Ja, du vet jo best av alle her inne du. DU vet IKKE noe om ossen billebro låter.

modertor edit: Fjernet unødig personkritikk

Newcomer J0lian sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CVBæns
    ossen kan du si noe du IKKE har greie på?? Ja, du vet jo best av alle her inne du.
    Jeg syns du kan legge ut noen videoer på youtube av åssen det låter på forskjellige volum og innstillinger...

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ossen kan du si noe du IKKE har greie på?? Ja, du vet jo best av alle her inne du. DU vet IKKE noe om ossen billebro låter.
    Hvordan vet du at jeg ikke har eller har hørt noe fra Billebro?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er skrevet av en som har handlet på billebro!

kjøpte et par billige passive 18 subber der for et par år siden. herregud sier jeg bare....
    Bestillte de i svart. Da de kom, så hadde jeg fått et par subber i GRØNN CAMO .. Jaja, de skulle bare stå bak sofa`n uansett, så det går vel tenkte jeg. Løfter de på plass og kobler til, synes de er lette. begynner å spille.. Det durer, skurre og blaffrer. Frontgitteretsom blaffrer tenker jeg, og peller det av på den ene, og kobler til igjen. det låter like jævlig, og jeg blir ståendes å se på dritten mens den spiller.. Så ser jeg at hele bakplata med terminal og det hele blaffrer mer en elementet gjør Skrur ut terminalen, og ser til min store forbløffelse/glede at kassa er bygd av 12mm spon

Endte opp med at jeg satte på et lag 19mm mdf utenpå kassene. Det fiksa ulydene. Men makan til drittprodukt har jeg aldri vært borti.

Newcomer lazerturken sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en kar som har spandert hundre tusen kroner på kabler eller 100 kroner, er han mer eller mindre velkommen til å ytre sin MENING om et kina-piratkopi-produkt?

Saklig for diskusjonen? Jeg mener at det ikke er det!
    Viss en kille bruker typ hundre tusen på kabel, vel då vill jag si at han har översett dom verkliga verdierna i livet.

Låt mig få sitera dig;

God mulig at noe er løsnet oppi hodet mitt, er så syyyyykt trøkk av Klipschene mine, mye mer enn Billebro-kina-kopi-dritet - med trykk på "dritet".

Vad er dèt förr relevans i denna tråd?

Dom flesta i diskusjonen har hifi for mycket verdi enn killen i gatan. Och dom misliker visst "billige" prylar. Inte bättre holdning frågar du mig.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan vet du at jeg ikke har eller har hørt noe fra Billebro?
    Om jeg var neger, hadde det vært bedre?
    da burde du nevnt det for lenge siden, så er 99%sikker på du ikke har hørt billebro i levende livet. ja, neger hadde vært mye bedre, så lenge han ikke kom fra bergen

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viss en kille bruker typ hundre tusen på kabel, vel då vill jag si at han har översett dom verkliga verdierna i livet.

Låt mig få sitera dig;

God mulig at noe er løsnet oppi hodet mitt, er så syyyyykt trøkk av Klipschene mine, mye mer enn Billebro-kina-kopi-dritet - med trykk på "dritet".

Dom flesta i diskusjonen har hifi for mycket verdi enn killen i gatan. Och dom misliker visst "billige" prylar. Inte bättre holdning frågar du mig.
    Et hint: "Fight fire, with fire!"

Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gspott
    EDIT: Er vel redd det kommer en del Klipsch på billigsalg fremover nå?
    Blir litt redd nå for at jeg vil brenne inn med RF-ene mine, hiver nok de på avtorget snart. Jeg hører en lyd i det fjerne, kan det være de tusener av Billebro-høyttalere som kjøres over grensen as we speak?

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da burde du nevnt det for lenge siden, så er 99%sikker på du ikke har hørt billebro i levende livet. ja, neger hadde vært mye bedre, så lenge han ikke kom fra bergen
    Så da regner jeg med at du har hørt alt fra Klipsch også?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Låt mig få sitera dig;

Tror vi andre her er ganske sikre på at du er CVBÆNS. Foresten, så har jeg ikke noe imot billige varer jeg, har hatt Proson og Dynavoice, og fungerte fjell.

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mine kommer iverfall ikke tilsalgs.

klipsch er jo et av de mest omtalte merkene der man får det man betaler for, og har liten tro på at billebro med det ryktet skal klare å komme seg opp av det,

de spiller sikkert ok sammelignet med dantax og proson men mot cv ligger de nok litt bak.

hva med å åpne høyttaleren og dokumentere med litt fakta og bilder?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wikstrøm
    Dette er skrevet av en som har handlet på billebro!

kjøpte et par billige passive 18 subber der for et par år siden. herregud sier jeg bare....
    Bestillte de i svart. Da de kom, så hadde jeg fått et par subber i GRØNN CAMO .. Jaja, de skulle bare stå bak sofa`n uansett, så det går vel tenkte jeg. Løfter de på plass og kobler til, synes de er lette. begynner å spille.. Det durer, skurre og blaffrer. Frontgitteretsom blaffrer tenker jeg, og peller det av på den ene, og kobler til igjen. det låter like jævlig, og jeg blir ståendes å se på dritten mens den spiller.. Så ser jeg at hele bakplata med terminal og det hele blaffrer mer en elementet gjør Skrur ut terminalen, og ser til min store forbløffelse/glede at kassa er bygd av 12mm spon

Endte opp med at jeg satte på et lag 19mm mdf utenpå kassene. Det fiksa ulydene. Men makan til drittprodukt har jeg aldri vært borti.
    som buddsa ville sagt, ufakks ass.....
    Sikkert noen som har fått dårlig produkt fra cerwin-vega, klipsch,B&w osv. alltid feil på noen produkter. jeg var i sverige og handlet direkte fra billebro. kjempe service og hyggelig kar. jeg har hatt mine i 1år uten problemer.

Newcomer J0lian sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Duppi dupp
    mine kommer iverfall ikke tilsalgs.

klipsch er jo et av de mest omtalte merkene der man får det man betaler for, og har liten tro på at billebro med det ryktet skal klare å komme seg opp av det,

de spiller sikkert ok sammelignet med dantax og proson men mot cv ligger de nok litt bak.

hva med å åpne høyttaleren og dokumentere med litt fakta og bilder?

Proson kan ikke sammenlignes med det skrapet der!

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert noen som har fått dårlig produkt fra cerwin-vega, klipsch,B&w osv. alltid feil på noen produkter. jeg var i sverige og handlet direkte fra billebro. kjempe service og hyggelig kar. jeg har hatt mine i 1år uten problemer.
    Dersom du har hatt høyttalerne dine i 1 år, hvorfor startet du en tråd da her forleden? Er ikke det litt merkelig da, så langt i ettertid liksom?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er 12mm spon "uflaks" ?

O

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herregud for en unødvendig tråd. Billebro kan sikkert være en grei kar, men har stor tvil på att høyttalerne er i no særlig god kvalitet. Leste for en tid tilbake siden om en kar som hadde bestilt noen beist fra billebro, oppgit til å veige over 100kg pr par. Når han fikk di, veide di ca 20kg pr stk! Er bare å google litt om billebro, så ser man nokk att han ikke akkurat er den skarpeste kniven i skuffen.

Ingenting annet enn lureri!! Er man fornøyd.. Vell, da har jeg ingen kommentar
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Dersom du har hatt høyttalerne dine i 1 år, hvorfor startet du en tråd da her forleden? Er ikke det litt merkelig da, så langt i ettertid liksom?
    Sikkert fler som har hatt anlegg i fler år uten og skrive her med en gang? ville bare legge ut litt info om disse og si det er sykt mye for pengene og at de spiller bedre enn rf-82

Side 7 av 10 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •