Billebro VS Klipsch - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 187
    Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CVBæns
    pluss mye mer trøkk en klipsch klarer og levere. anbefaller disse på det sterkeste. Folk kan gjerne komme til ørje for og høre på de hvis de ikke tror på det. har stor stue i huset mitt.
    Dette er jo bare BS!
    Ikke i h..... om de der kinakopiene dine trøkker mer enn mine Klipsch RF-7 matet med Midgard Oberon 6.1

Utfordrer deg til å høre og føle oppsettet jeg besitter, før du prøver å rakke ned på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Synes denne tråden kunne vært stengt nå.
    *Trådstarter har fått seg av utblåsning med sine meninger og vil ikke høre andre sine meninger. Han har selv annonsert videre dokumentasjon via MinHIFI. Så de med interesse kan følge videre med der.
    *Blir vanskelig for andre medlemmer å holde seg særlig saklig i en slik trolletråd som dette!

SERIØST?!
    (jeg regner med at du fremdeles bor hjemme på gutterommet?) ...ikke at det betyr noe, men virker ikke som du er tørr bak ørene enda.
    Mer tørr bak ørene enn deg hvertfall. du bor jo tross alt i bergen. Og nei, jeg er faktisk 2år eldre enn deg. Så har kone og barn og eget hus, men ja, har gutterom i kåken der billebro står og dundrer løs på hus og innvoller.
    Dokumentasjon kommer i min hifi etterhvert ja. har bestilt noen bakhøyttalere som jeg venter på. blir full dokusåpe når alt er satt opp sånn jeg vil ha det. så masse bilder og video kommer.

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke hvorfor skvip til eit par lapper blir sammenlignet med eit merke som har 10 ganger høyere verdi....og garantert spiller 10 ganger finere... denne tråden har blitt helt latterlig!

jeg har hatt klipsch og jeg har hatt cv..klipsch spiller mye bedre! og dette er jo billig kina kopi som knapt koster mer en undertøyet mitt, så jeg har veldig vondt for og tro at de spiller bedre en verken klipsch eller cv...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HALLO!! di bildene på "min hifi" vi ble lovet? jeg vil se...:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Dette er jo bare BS!
    Ikke i h..... om de der kinakopiene dine trøkker mer enn mine Klipsch RF-7 matet med Midgard Oberon 6.1

Utfordrer deg til å høre og føle oppsettet jeg besitter, før du prøver å rakke ned på det.
    Tror du har noen skruer løse oppi hue. her er det snakk om rf-82, ikke rf-7 som koster endel kr mer.. har aldri nevnt ditt anlegg i denne tråden. dette anlegget er til under 10.000kr.. gi f og kommenter her siden du er så sinnsykt bedreviter og ikke takler at andre har annet syn enn deg på knips slips (klipsch) voff voff.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    HALLO!! di bildene på "min hifi" vi ble lovet? jeg vil se...:roll:
    kommer når bakhøyttalerne kommer. kommer i midten av neste uke.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du har noen skruer løse oppi hue. her er det snakk om rf-82, ikke rf-7 som koster endel kr mer.. har aldri nevnt ditt anlegg i denne tråden. dette anlegget er til under 10.000kr.. gi f og kommenter her siden du er så sinnsykt bedreviter og ikke takler at andre har annet syn enn deg på knips slips (klipsch) voff voff.
    Selvom du er åpentbart et forumtroll - han har da like mye rett til å komme med sin mening, som deg. Avforum er basert på bedrevitere som vil kommentere, så ønsker du ikke kommentarer, får du heller skrive forum-innleggene dine i Notepad.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor gammel er du sa du? Unødvendig barnslige utblåsninger fra deg. Billebro er uansett ikke bedre enn tilsvarende cerwin, trolig dårligere, det sier det meste. Men bra du er fornøyd i det minste.

Newcomer J0lian sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når de billebro greiene klarer å trøkke som det her Hardstyle - YouTube Eller Swagga - YouTube

så skal jeg kjøpe det.

Intermediate hokeyh sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsom tråd gitt Billebro kan på ingen måte anbefales som flere har forstått etter å ha prøvd å handle der (søk litt rundt)..

Jeg tror på ingen måte at Billbro kan gruse Klipsch, om det så er snakk om F1 eller RB-61.. CV blir grust av Klipsch, skal du ha CV med hi-fi kvalitet så må du opp i store summer PA heller..

Men for all del, det er lov å ha egne meninger.. Men du må ikke forvente at noen andre skal være enige med deg!

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    394
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Avforum er basert på bedrevitere som vil kommentere, så ønsker du ikke kommentarer, får du heller skrive forum-innleggene dine i Notepad.
    dagens beste

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Hvor gammel er du sa du? Unødvendig barnslige utblåsninger fra deg. Billebro er uansett ikke bedre enn tilsvarende cerwin, trolig dårligere, det sier det meste. Men bra du er fornøyd i det minste.
    Er da f ikke unødvendig utblåsning når du skal sammenligne med noen høyttalere til 50tusen

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kompis av meg, kjøpte de 12" som såvist skulle være bedre enn Cerwin og Klipsch. Vi satt de i stua til hannes foreldre, der hannes fra sine RF-82 står, og kjørte igang, vesentlig, mere trøkk ut av Klipsch med alt for liten Pioneer-Receiver. Enda han har en Nad 356BEE. Bra du er fornøyd, men prøv de begge i en større stue, da finner du fort ut at Klipsch gruser Billebro ett eller annet. Prøv de på en Emotiva slutt-trinn så finner du fort ut at du har gjort et tap. Han fikk de idag han kompisen min, og hater de, både jeg og han. Dette har blitt en tragisk tråd... Synd dette, det e rjo egentlig AVforum, der entusiastene samles dette, ikke å lage en tråd som blir bare tull.... Foresten nå begynner Bass-elementene på Billebro greiene å bli varme, spiller ikke hardt enda, men de tåler lite da de blir varm, dette hadde ikke skjedd med CV! VE-12F. Er det sikring på dine? Hvis det ikke er det, så er det IKKE en bra kopi av Cerwin.

Denon ett eller annet
    Fence Audio-Stage 250P x2
    Tannoy Revolution R3
    Tannoy Saturn S6
    Genexxa GX-1000
    Cerwin-Vega! AT-100
    NTD FSW-120 x3
    mm....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Selvom du er åpentbart et forumtroll - han har da like mye rett til å komme med sin mening, som deg. Avforum er basert på bedrevitere som vil kommentere, så ønsker du ikke kommentarer, får du heller skrive forum-innleggene dine i Notepad.
    forumtroll ja, hva er du da?? forum nisse?? selfølgelig, folk får da si meningen sin, men det må være saklig. ingen har erfaringer med billebro her. sier ikke de spiller møkka av alle klipcsh. Men de spiller MYE bedre enn rf-82.

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forumtroll ja, hva er du da?? forum nisse?? selfølgelig, folk får da si meningen sin, men det må være saklig. ingen har erfaringer med billebro her. sier ikke de spiller møkka av alle klipcsh. Men de spiller MYE bedre enn rf-82.
    Jeg drister meg til å svare, dette er personlig smak som avgjør men kunne ikke vært mer uenig..

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er da f ikke unødvendig utblåsning når du skal sammenligne med noen høyttalere til 50tusen
    Igjen: hva oppnår du med denne måten å skrive på? Ta nå å oppfør deg som voksen hvis det er det du er.

Hvem har sammenlignet med ht til 50k?
    Hvis det er rf7 du tenker på så var nyprisen halvparten..

Men som sagt ditt anlegg er det du som skal være fornøyd, men jeg hadde likegodt klart meg med en boomblaster fremfor billebro. Det er ikke bare Max trøkk som er viktig i lyd, men mange andre faktorer. Bare trøkk/bass uten lydkvaliteter er jo bare støy.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ntd12tannoy
    En kompis av meg, kjøpte de 12" som såvist skulle være bedre enn Cerwin og Klipsch. Vi satt de i stua til hannes foreldre, der hannes fra sine RF-82 står, og kjørte igang, vesentlig, mere trøkk ut av Klipsch med alt for liten Pioneer-Receiver. Enda han har en Nad 356BEE. Bra du er fornøyd, men prøv de begge i en større stue, da finner du fort ut at Klipsch gruser Billebro ett eller annet. Prøv de på en Emotiva slutt-trinn så finner du fort ut at du har gjort et tap. Han fikk de idag han kompisen min, og hater de, både jeg og han. Dette har blitt en tragisk tråd... Synd dette, det e rjo egentlig AVforum, der entusiastene samles dette, ikke å lage en tråd som blir bare tull.... Foresten nå begynner Bass-elementene på Billebro greiene å bli varme, spiller ikke hardt enda, men de tåler lite da de blir varm, dette hadde ikke skjedd med CV! VE-12F. Er det sikring på dine? Hvis det ikke er det, så er det IKKE en bra kopi av Cerwin.

Denon ett eller annet
    Fence Audio-Stage 250P x2
    Tannoy Revolution R3
    Tannoy Saturn S6
    Genexxa GX-1000
    Cerwin-Vega! AT-100
    NTD FSW-120 x3
    mm....
    husk de jeg har er 1515 da. ja er sikring på de.. har kjellerstue (gutterom) på 78kvd så trenger ikke prøve de i noe større stue.. og de spiller mye bedree enn rf-82.

Newcomer lazerturken sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så kult du har testet de ut du og Lazerturken. Hvilke har du??
    Jag fikk dom spesialbestâlld från leverandör. Mycket goda, 18 tums basar och hybriddiskant innfäld i ett horn med hög fölsomhet.
    Midbasen er produserat på exact samma fabrik som Fane, ristar grymt i hyllorna på köket.

Högsta kvalitet.

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Av ren nyskjerrighet, hvilke komponenter/kilder består resten av annlegget ditt av ?
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Jeg drister meg til å svare, dette er personlig smak som avgjør men kunne ikke vært mer uenig..
    og hva har du av erfaring med billebro da? til og kunne uttale deg?? nada. bedreviter du også??

Side 5 av 10 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •