Valg av Gulvstående HT: DYNAVOICE DF-6 eller Klipsch RF-62? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 20 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 400
    Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Hei!
    Gratulerer!

Bare et enkelt spm, har du solgt nad en før auksjonstida er gått ut?!
    Takk Takk! NAD'en ble solgt på finn!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VegaVe12f
    Takk Takk! NAD'en ble solgt på finn!
    Skal ikke surne til tråden din her kompis, men det er en sjans for du kan bli utestengt fra forumet her altså Det er ikke lov å selge annonsert vare før auksjonstida er omme!

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auch

Du får håpe ingen byr
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oisann hva gjør jeg da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville skrevet til en moderator og beklage at du ikke har satt deg godt nok inn i annonsereglene. de pleier å være litt harde på dette, så vær føre var!

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oisann hva gjør jeg da?
    Å så kan det jo kanskje hjelpe på å si hvor gammel du er ^^
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men om ingen legger inn bud så går det greit? Hvis prisen starter på 3000 kr tror jeg ikke det er så mange som byr. Men skal sende en melding til en moderator!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men om ingen legger inn bud så går det greit? Hvis prisen starter på 3000 kr tror jeg ikke det er så mange som byr. Men skal sende en melding til en moderator!
    Nei, iofs er det jo sant det. . men kjedelig om du skulle få et bud

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om annonsen går ut av seg selv før noen byr så går det greit.
    Men det beste er å faktisk si ifra, å forklare saken slik den er.

Mvh
    Svein S

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett så blir du bare utestengt for 1 til 2 uker...

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå skal jeg inn og by!

Haha, neida

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Uansett så blir du bare utestengt for 1 til 2 uker...
    Surt uans =/

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg bruker disse på jbl ls40, som har en følsomhet på 87 db, og jeg kan spille mye høyere en hva ørene mine liker, og det er mye høyere en hva samboeren liker også, så spiller sjelden så høyt

tror ikke du bommer med MA, som også er oppgitt til 15w mere enn mine blokker.

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leser at enkelte opplever bassen som litt slapp og udefinert med MUSIC ANGEL på KLIPSCH, stemmer det? Tror forresten det vil spille mer enn høyt nok, så er igrunnen fornøyd, og gleder meg til å få et helt flunkent nytt oppsett på tirsdag Må takke dere alle for hjelp til kjøp av anlegg, ganske merkelig i grunn at jeg har gått fra CERWIN VEGA VE-12 (som jeg før trodde var bedre enn alt annet) til Klipsch og rørforsterker, tror jeg vil ha dette anlegget en god stund, nå er jeg i boks! Takk til alle for gode tips, og at dere har overlevd alt maset mitt

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leser at enkelte opplever bassen som litt slapp og udefinert med MUSIC ANGEL på KLIPSCH, stemmer det? Tror forresten det vil spille mer enn høyt nok, så er igrunnen fornøyd, og gleder meg til å få et helt flunkent nytt oppsett på tirsdag Må takke dere alle for hjelp til kjøp av anlegg, ganske merkelig i grunn at jeg har gått fra CERWIN VEGA VE-12 (som jeg før trodde var bedre enn alt annet) til Klipsch og rørforsterker, tror jeg vil ha dette anlegget en god stund, nå er jeg i boks! Takk til alle for gode tips, og at dere har overlevd alt maset mitt

Om den blir slapp i taska, så kan alt fikses med noen andre rør vil jeg tro.

Det er ikke mange 15åringer med rørforsterker og Klipsch, det er iaf bra sikkert Du må komme med tilbakemeldinger når du har fått spilt inn det andre parret!

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Om den blir slapp i taska, så kan alt fikses med noen andre rør vil jeg tro.

Det er ikke mange 15åringer med rørforsterker og Klipsch, det er iaf bra sikkert Du må komme med tilbakemeldinger når du har fått spilt inn det andre parret!
    Nei det har du vel rett i, men om jeg ikke hadde fått så mange gode tips her på avforum, hadde jeg nok sittet her med Cerwin-Vega fortsatt.
    Gleder meg til å få alt spilt inn, har kjøpt alt jeg trenger for å få det optimale anlegg; KLIPSCH, MUSIC ANGEL, gode kabler jeg kjøpte av MALA AUDIO, platespiller, DAC, så dette blir nok bra!

Sub har jeg sluttet å tenke på, jeg tror dette blir mer enn bra nok som det er, ser aldri på film uansett!

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det har du vel rett i, men om jeg ikke hadde fått så mange gode tips her på avforum, hadde jeg nok sittet her med Cerwin-Vega fortsatt.
    Gleder meg til å få alt spilt inn, har kjøpt alt jeg trenger for å få det optimale anlegg; KLIPSCH, MUSIC ANGEL, gode kabler jeg kjøpte av MALA AUDIO, platespiller, DAC, så dette blir nok bra!

Sub har jeg sluttet å tenke på, jeg tror dette blir mer enn bra nok som det er, ser aldri på film uansett!
    Vell, sub er jo utelukket nå uans. Den forsterkeren har ikke subutg. Isåfall må den kobles opp på annet vis.

Abrahamsen v6 dacen får du for rundt 2k brukt, å er etter min mening ett absolutt røverkjøp. Usikker på om MA'en har innebygget riiaa, så da må du kanskje kjøpe en slik også om du skal ha platespiller.

Men alt til sin tid Sommerjobb er ikke en dom ting

Btw, jeg glemte å spørre deg om hva du brukte som musikk kilde. Kan hende det har blitt nevnt her tidligere uten att jeg har fått det med meg.

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vell, sub er jo utelukket nå uans. Den forsterkeren har ikke subutg. Isåfall må den kobles opp på annet vis.

Abrahamsen v6 dacen får du for rundt 2k brukt, å er etter min mening ett absolutt røverkjøp. Usikker på om MA'en har innebygget riiaa, så da må du kanskje kjøpe en slik også om du skal ha platespiller.

Men alt til sin tid Sommerjobb er ikke en dom ting

Btw, jeg glemte å spørre deg om hva du brukte som musikk kilde. Kan hende det har blitt nevnt her tidligere uten att jeg har fått det med meg.
    Om sub blir aktuelt, så kan jeg jo bare koble høynivåinngangen på subben til høyttalerterminalene?

Har dac fra før, men har vurdert V6. Har denne for øyeblikket;
    M-AUDIO - Fast Track Pro - 4 x 4 Mobile USB Audio/MIDI Interface with Preamps
    Den er semiproff, egentlig for bruk i studio, fikk den av broren min som er lydtekniker.

Beklager min uvitenhet, men har ikke helt forstått hva RIAA er?
    Platespilleren har RCA utgang, er det ikke bare Plug'n'play inn i en av inngangene på MA?

Musikkkilden er en PC hvis det var det du lurte på? Bruker DAC så da funker det bra!

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om sub blir aktuelt, så kan jeg jo bare koble høynivåutgang på subben til høyttalerterminalene?

Har dac fra før, men har vurdert V6. Har denne for øyeblikket;
    M-AUDIO - Fast Track Pro - 4 x 4 Mobile USB Audio/MIDI Interface with Preamps
    Den er semiproff, egentlig for bruk i studio, fikk den av broren min som er lydtekniker.

Beklager min uvitenhet, men har ikke helt forstått hva RIAA er?
    Platespilleren har RCA utgang, er det ikke bare Plug'n'play inn i en av inngangene på MA?

Musikkkilden er en PC hvis det var det du lurte på? Bruker DAC så da funker det bra!
    Jo, du kan gjøre det. Men det beste er jo å faktisk ha evt en Pre-out eller sub-out på selve MA'en. Snakket nettop med selgeren, å lage en Pre-out er veldig enkelt å gjøre selv. Tillogmet uten å miste garantien så lenge en gjør det riktig.

Googlet litt selv på Riiaa, fant ikke stort. Vet bare att man trenger det. har ikke satt meg inn i den delen fordi mine forsterkere har hatt riiaa innebygget

Mvh
    Svein S

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, du kan gjøre det. Men det beste er jo å faktisk ha evt en Pre-out eller sub-out på selve MA'en. Snakket nettop med selgeren, å lage en Pre-out er veldig enkelt å gjøre selv. Tillogmet uten å miste garantien så lenge en gjør det riktig.

Googlet litt selv på Riiaa, fant ikke stort. Vet bare att man trenger det. har ikke satt meg inn i den delen fordi mine forsterkere har hatt riiaa innebygget
    Ja kunne kanskje være greit å ha pre-out, men med tanke på at jeg er bombesikker på at jeg skal beholde anlegget slik en stund, uten sub, så ser jeg det ikke som noen nødvendighet.

Side 12 av 20 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •