hjelp til små rimlige bak ht

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til små rimlige bak ht

hei treneger litt innputs på kjøp av et sett "små/tyne" bak høytaler har fra før cervin vega xls 6 og 6c og med litt overtalelse fått lov og ha di oppe i student h*let til meg og sambo og plutselig kommer hu med "savner bak høytaler...." så det jeg trenger er no små helstsvarte eller vite bak ht som spiller greit og ikke koster all verden sett litt på dynavoice sf4 ex eller hva di het hvordan er disse til mitt bruk?

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    hei treneger litt innputs på kjøp av et sett "små/tyne" bak høytaler har fra før cervin vega xls 6 og 6c og med litt overtalelse fått lov og ha di oppe i student h*let til meg og sambo og plutselig kommer hu med "savner bak høytaler...." så det jeg trenger er no små helstsvarte eller vite bak ht som spiller greit og ikke koster all verden sett litt på dynavoice sf4 ex eller hva di het hvordan er disse til mitt bruk?
    dynavoice fx4 vil nokk passe greit ja.

om ikke har jeg et par system audio jiffy i hvit, de har bassporten forran og kan henges på vegg. selges for 800.

mvh
    stian

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen med flere forslag budsjettet er små skralt så ikke no serlig mer en 1500 kr kan gjerne vere brukt men heeeelst virker det som små av størese hadde vert no for mor xanakor : har du noen mål på disse?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Det var morro å lese at din samboer sa " Savner bakhøyttaler " hehe.
    Sånn er det sjeldent og høre.

Kommer du til å bruke disse til musikk? Eller mest film? Dynavoice er flott, men slik at det ikke blir hull i lydbildet, hadde jeg tenkt litt mere på Cerwin-Vega VE-5 da. Alt av samme merke er ikke dumt. Dynavoice ette r min mening passer jo til det meste, uansett hvordan forsterker og front-høyttalere, det er min mening. Hadde selv Dynavoice, og var strålende fornøyd. Mener du ikke C-4 da? fant ikke SF-4 eller noe sånn... Dynavoice er ikke et dumt valg, de spiller fletta av det meste til 3-4000,-, ihvertfall i mine ører, og i testen til Dynavoice. Lykke til !

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Dynavoice LCR 4 selv, nesten samme høyttaler. Savner ikke noe spessielt i bak kanalene når jeg ser film. Kjempe gode høyttalere til en 1000 lapp.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei ja kjempe morro hu leita felt eter en vit sub 10" også så det at hu kommanderte bak ht var jo en kjempe sak som nesten betener en fest da går det nok et sett dynavoice i min rettning men tenkte på en ting... kan jeg montere di "side lengs" eller må di rett opp og ned? cerwin er jo egentlig 1 valget men hu var rimlig bestemt på at di måtte vere "tyne og vite" så da må hu få vilja si hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På mine LCR-4 er det muligher for å henge de liggende, rekner med at det er det samme for begge modellene

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    aha takk hvordan syns du di funker som bak kanaler? sammen med resterende oppsett og bygger di veldig mye fra vegen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer bra som bakkanaler i mitt oppsett, får ikke mye til bass i bakkanaene så klart, men lyden er god uansett. Alt fra de beste action scenene i Transformers til de rolige scenene i Avatar der man hører buskene blåser i bakgrunnen.
    Mine bygger ca. 12 cm fra vegg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •