Jada, lydplanker er i de fleste tilfeller ræva, og enda verre blir det i mitt tilfelle med et stramt budsjett.
Saken er at jeg skal flytte og vi får nå to stuer. Den ene blir til spill/film og
der har jeg foreløpig det jeg trenger. Problemet er i "dagligstuen" der jeg trenger noe med litt mer waf.

Har kikket lenge på Arvani TA2012 og hadde bestemt meg for denne, men denne var utsolgt og dama kjøpte Yamaha YAS-101 (bursdag) til meg. Spørsmålet er om jeg skal legge i ca. 1000 kr for å oppgradere til Arvani TA2012 eller om jeg skal bruke ca 1200-1500 kr på den billigste Yamaha suben og koble denne til Yamaha planken jeg allerede har fått. "Eksperten" på Elkjøp mente at det ble best lyd ved å koble en sub til Yamaha planken, men vet bedre enn å ta dette for god fisk. Ikke fikk jeg lyttet til Arvani og ikke hadde de sub å koble til Yamaha heller.

Noen som kan hjelpe en stakkar her? Hva tror dere er det beste valget? Er det evt. andre alternativer til ca. 3000 kr jeg burde vurdere?

Et siste alternativ er at jeg har en gammel receiver stående (Pioneer VSX-916-K). Hvis noen kan levere enn løsning der denne gamlingen passer bra med høy waf er dette et alternativ, men ser vel helst at det blir en planke.

Marius