Hjelp til valg av gulvstående Høyttalere og sub - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,
    Har ikke hørt DF-6 men har selv DF-5 i enn STOR stue. Dette blev tynnt helt til jeg supplerte med et par suber, nå funker det som f.....

Jeg trur med andre ord at det er nok med DF-5

Mvh
    Peter

Edit: Jeg må kanskje legge til at jeg ikke spiller på konsert volum men høyt nok for meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei stua mi er er i grensen til 14kvd (hybbel med eget s rom) jeg bruker xls6 sammen med nå senter i samme serie på en gammal nad t744 (5x50w) med dynavoice sx4 på vei med posten dete spiller som rakern med bra trykk i bassen bruker (2x xtz 8" til film) musik i 2kan.. kansje noe og vurdere vis han har amp har han jo 3000 isj til annen morro og slipper kansje og måte selge pga egen leilighet/studier en gang f.eks cv koster jo 1900 ca og et sett stativer på brukten eller selv byggd 1000 lappen +-

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må nevnes at av musik er det alt fra satyricon til lene marlin og skrillex som donker i vei

Active
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar! Er ganske sikker på at det må bli DF-6 da den viser seg å være litt mer "åpen" og har bedre mellomtone enn DF-5. Tror også at DF-6 spiller litt høyere eller er det ikke så stor forskjell? Stativhøyttalere kunne vært en mulighet, men blir like dyrt med stativhøyttalere+Stativ som en gulvstående høyttaler, men er absolutt aktuelt. Har tenkt litt på om SVS subb vil være bedre enn XTZ, anlegget skal KUN brukes til musikk, er XTZ eller SVS best da?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    av mine egne erfaringer vil jeg si xtz 10 gjerne x2 eventuelt singel 12 stativer kan spille vel så bra og gjerne med sub :P nabo klager har jeg nok av med mitt "mini 3,2 "

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •