Noen som kan gi meg noen gode tips? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ronnsim
    Er veldig eninge i at disse ser veldig pene ut. Tror de vil passere sensuren til Kona. Kan det stemme at de kun er ca 20 cm brede?
    Dersom slanke høytalere er tingen ville jeg også kikket på Def Tech Mythos serien. Målene på f.eks. Mythos 4 er WxDxH: 13.3 x 13.0 x 106.7 cm

Serien har fått gode tilbakemeldinger flere steder.
    Definitive Technology Mythos Series Thread - AVS Forum

BP-Serien er ikke like slank (BP7002 er WxDxH: 18.4 x 40.6 x 117.5 cm), men har innebygget sub slik at du slipper den ekstra boksen, noe sikkert kona vil sette pris på.

http://avforum.no/forum/produktomtal...-r-2500-a.html

Lsound.no har salg på begge seriene.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    394
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Det kan nok stemme ja. De står på en sokkel som gjør at de tar litt mer gulvplass enn sine 20 cm. Dette vil forøvrig gjelde en del andre høyttalere også.
    og bra er det, ellers blir det fort ustødig..

Men har inntrykk her at det visuelle inntrykket (dvs en slank høyttaler som er lite dominerende) er viktigere enn hvor mye plass som okkuperes..?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må innrømme at jeg føler du kverrulerer litt på mine innlegg :-)

Men..selv har jeg slanke høyttalere på ca samme size som de nevnte GS20, men pga sokkelen tar de opp ganske mye gulvplass. Dette ødelegger for plassering av subber og må gjøre justeringer på høyttalerene sin plassering som jeg gjerne skulle vært foruten.

Skal han ha 2 subber som ofte blir plassert i front synes jeg at det var verdt å nevne at de var bredere enn sine 20 cm i selve kabinettet.

Active
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    394
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slett ikke meningen å kverulere - mer som utfyllende info (tror egentlig vi er ganske enige..)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her går det fort i svingene gitt... Vi har en uinredet kjeller med en del ledig kapasitet. Og etter noen runder rundt bordet hjemme har jeg og min fru blitt enige om at vi skal lage oss en tv stue i kjelleren. Jeg brukte ordet tv stue, men "glemte" å si til henne at jeg så klart tenkte på kinorom :-) Så da forbedret odsen seg på at jeg kan få en guttedrømm oppfyllt.

Så da er det vel på sin plass å lytte til min fru når det gjelder størrelse på anlegg i hovedstuen. Hu får sin vilje og jeg kjøper et par B&W CM8 (med tanke på å utvide med en senter og 2 bakhøytalere til sommeren) med en liten men god sub. Hun er fornøyd og jeg er kjempe fornøyd :-)..

Er det noen som kan tipse meg om en god surroundforsterker og en god sub til dette oppsettet. Jeg har ikke noe problem med å kjøpe forsterker og sub brukt. CM8 tror jeg blir værre med da jeg ikke finner noe på bruktmarkedet. Og jeg kommer til å handle inn i løpet av 2-3 uker.

Når det gjelder surondreciveren, ønsker jeg meg så ny teknologi som mulig, og nok HDMI innganger. Av HDMI produkter har jeg i dag en dreambox, dekoder, mediapc, PS3, og en Bluerayspiller. Jeg kommer også til å legge opp til SONOS.

Er det noen som gidder å hjelpe meg bitte litt til?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •