Best lyd for pengene - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Om det skulle være slik att Trådstarter har startet mange tråder som bare har endt i bambuss og forspørringer. Så syntest jeg heller du skal melde i fra til Moderator istedenfor å skrive slikt innpå her. Så kan heller Moderator ta seg av resten!

Om dette skal være ett seriøst forum så oppfører man seg heller ikke slik.
    Greia blir på en måte å fortelle til seriøse forumbrukere OG de personer som evt. bare er gjester på forumet at denne tråden er useriøs og dermed vil folk slutte å poste i tråden slik at det ikke drar seg ut lenger enn det må. Så kan moderator gjøre det han føler er riktig. Er ganske sikker på at vi snart får beskjed

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Ostemannen, vis du er vant til logitech høyttalere er begge disse settene en bra oppgradering. Har hørt jamo 606 kontra klipsch rf 82 på elkjøp, da ble jamoene puslete... Har mer tro på jamoene kontra eltaxene, har selv hatt eltax(millenium 500) og det var ikke noe å skryte av. Så ville gått for jamoene med en onkyo receiver(579 til 2495?).

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Greia blir på en måte å fortelle til seriøse forumbrukere OG de personer som evt. bare er gjester på forumet at denne tråden er useriøs og dermed vil folk slutte å poste i tråden slik at det ikke drar seg ut lenger enn det må. Så kan moderator gjøre det han føler er riktig. Er ganske sikker på at vi snart får beskjed

Hvorfor ikke bare melde ifra å holde etarhålet igjenn? Moderator tar fort fat i saken , å det vil ikke bli så mye skriveri i mellomtiden uans

Men, jeg skjønner uans grunnen til å reagere som dere gjorde. å kan ikke si meg uenig. Men det finnes andre måter å få fremm budskapet på.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ønsker første omgang å sette meg inn hva som er best Pris/effekt og lyd man får ut over høytallerene.

Vi har ikke nevnt Cerwin Vega som også har en del gode høytallere til en fornuft pris.

Men takker for svarene så langt, jeg får vel bare vurdere å gå på hifiklubben og høre hva jeg selv syns, men da kan jeg raskt gå glipp av noe som er gode men som ikke står utstilt i butikk som kan være noe.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •