Hvilken sub skal jeg velge?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active Jimbeam sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ingen receiver den skal også kjøpes

Har nevnt to receivere litt høyere oppe i tråden. Budgett er ca 8000kr men kom gjerne med andre forslag end yamaha 3067 eller NAD T757.

HFK sier T748 holder fint til mine høyttalere men tror på jeg får litt bedre lyd for noen tusind ekstra eller?

Mvh

Jimbeam

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt Yamaha 3067 selv og den kostet veil 16200 når jeg kjøpte den. Fikk likevel prutet den ned til 13.000 en måned før den droppet i pris til 13.000. Jeg var veldig fornøyd med den til 13.000 kr.

Jeg brukte bare den innebygde effekten på senteren og bak på et litt annet oppsett enn jeg har nå. Så kraften / lyden til fronter har jeg dessverre aldri testet.

Testet pre-delen mot 2 stk rene stereo forforsterkere fra Rotel og Parasound, begge kostet ca 6000. Personlig likte jeg Yamaha-en best på de fleste punkter, og alle 3 låt svært forskjellig.

Den er enkel å bruke, ser bra ut, låter bra på det jeg testet den på og jeg tør nesten spise hatten på at du ikke finner noe bedre til 8.000 kr nytt. 8000 er en utrolig god pris.

Active Jimbeam sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil bare avslutte tråden med å si at det ble til Dali Fazon Sub 2 på tilbud til 3499kr i en av hifiklubbens butikker i Danmark

Til den prisen er jeg veldig fornøyd og med en kurs på 101,78 så anser jeg det for veldig billig ift normal pris i Norge på 5500kr (4500kr i dk).

Mvh

Jimbeam

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •