Hjelp til anlegg, 10k - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer BendxITG sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av timc
    Dette er helt feil. Det kan i mange tilfeller være en fordel å kjøre høynivå inn på suben. Da får sub og høyttalere samme "signatur" på signalet.
    Ok, da stoler jeg på det... på hifi-klubben ble jeg fortalt at det hadde mye å si...

Newcomer HifiJonas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kimhas
    Ville si at 6000 er maks pris for brukte, da må de være nesten nye med kvitering og alt som er, koster jo 8000 nye nå. så kanskje 4000 og opp?
    Til hifijonas: Er zensor 5 tungdrevne eller? i mitt hode budre den denon`en fint kunne drive ett par små gulvhøytalere? men har ikke hørt de selv.. har bare hørt på Zensor 7 og synes det var en god oppgradering kontra concept 6.
    Fikk sjokk selv for de er mer tungdrevne enn du tror, har prøvd en Hegel H200 med 2x200W med 100A strømforsyning og det var såvidt den klarte det!!

Newcomer HifiJonas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BendxITG
    Tidenes jallaløsning... da er det bedre å kjøpe en reciever med svakere strømforsyning med sub pre-out. Høytalerkabler er søppel til aktive subber...
    Hvis du syntes den løsningen er jalla så må jeg spørre hva for hk980 fikk 5/6 i lyd og bilde og de klarte ikke å si noe negativt om den, zenzor 5 fikk drit bra i lyd og bilde de og. Og xtz fikk også veldig bra. Så hva er det som er "jalla" i den løsningen?

Newcomer kimhas sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

såpass

Tungdrevne ja! mulig det er lettere og få lyd i de noe større Zensor 7? men det er jo også forskjell på hvor mye man krever av et anlegg også, mange vil være helt super happy med f.eks denon 1910 og Zensor 5

Newcomer BendxITG sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HifiJonas
    Hvis du syntes den løsningen er jalla så må jeg spørre hva for hk980 fikk 5/6 i lyd og bilde og de klarte ikke å si noe negativt om den, zenzor 5 fikk drit bra i lyd og bilde de og. Og xtz fikk også veldig bra. Så hva er det som er "jalla" i den løsningen?
    som sagt hadde jeg tydeligvis missforstått, jeg trodde ikke det var mulig å koble opp en 2.1 stereo på den på en fornuftig måte... Jeg henviste også kun til forslaget om måten å koble på, ikke om komponentene for seg selv, jeg snakket om løsningen ikke komponentene

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •