JL Audio Fanthom f113. VS Velodyne DD12pluss VS Klipsch P-312W Subwoofer - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64
    Newcomer WALL-E sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eller gå for 2 st DB1!8)
    Låter forbannet bra!!!!
    Min HiFi:
    .....finner Du på "MinHiFi"

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av WALL-E
    Eller gå for 2 st DB1!8)
    Låter forbannet bra!!!!
    OI!!! Spennende anlegg du har . Vurderer 805D selv til stua mi.. men nå som Epicon 2 er annonsert, så må jeg avvente litt .

Uansett, 2x DB1 på de dere har jeg sinnssykt troa på .. Hos meg blir det "kun" 1x Definitive reference sub (14" sak..). Vurderer sterkt en til... men penger og fornuft stopper meg :P. hehe.

Newcomer WALL-E sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    OI!!! Spennende anlegg du har . Vurderer 805D selv til stua mi.. men nå som Epicon 2 er annonsert, så må jeg avvente litt .

Uansett, 2x DB1 på de dere har jeg sinnssykt troa på .. Hos meg blir det "kun" 1x Definitive reference sub (14" sak..). Vurderer sterkt en til... men penger og fornuft stopper meg :P. hehe.
    Takker,er meget fornøyd nå. Spiller riktigt kult och samtliga komponenter matchar varandre meget fint!Meget fornøyd med det jag har,det er mye i butikkerne som låter tamt og kjedeligt! Ser jo mest på film men också en del streaming via Sonos blir det också. Gjort det enkelt for mig och har kun gjort en vanlig Audyssey,økade sedan med -6 dBpå subbarna och låter 4311 ha han om delningsfrekvensen som jag satt til 80Hz. Havnet til slutt på -6dB på båda. Vet att De klarar av MYE mer och att man kan presse dom ennå mere,men det rister godt her på Oslo Vest,eller snarare brutalt. Bor i ett kraftigt betongbygg,men krydderhyllen til naboen ovenfor mig,rister godt av och til,men vi har ingått en kompromiss,så alle er fornøyde!!:lol:
    Lyst att få hjelp med deres subApp program,men det får jeg hjelp med i vår.
    Det er bare att høre av sig for en provlytt,når det passer,bare send PM!
    Min HiFi:
    .....finner Du på "MinHiFi"

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av WALL-E
    Takker,er meget fornøyd nå. Spiller riktigt kult och samtliga komponenter matchar varandre meget fint!Meget fornøyd med det jag har,det er mye i butikkerne som låter tamt og kjedeligt! Ser jo mest på film men också en del streaming via Sonos blir det också. Gjort det enkelt for mig och har kun gjort en vanlig Audyssey,økade sedan med -6 dBpå subbarna och låter 4311 ha han om delningsfrekvensen som jag satt til 80Hz. Havnet til slutt på -6dB på båda. Vet att De klarar av MYE mer och att man kan presse dom ennå mere,men det rister godt her på Oslo Vest,eller snarare brutalt. Bor i ett kraftigt betongbygg,men krydderhyllen til naboen ovenfor mig,rister godt av och til,men vi har ingått en kompromiss,så alle er fornøyde!!:lol:
    Lyst att få hjelp med deres subApp program,men det får jeg hjelp med i vår.
    Det er bare att høre av sig for en provlytt,når det passer,bare send PM!
    Notert

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •