Nybegynner-kino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer wilson65 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nybegynner-kino

Hei!
    Har en venn av meg som har tenkt på å kjøpe seg 5.1 system. Rommet hans er ikke så veldig stort, så det er ikke behov for noe gulvhøytallere. Har sett litt rundt, og kommet fram til dette:

Dynavoice SC-5 EX m/ XTZ 99 W10.16 High glossy 5.1 med Sub | Surround.no - Høyttaler-spesialisten

DENON AVR-1312 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

Hva synes dere? Han hadde ikke tenkt å bruke mer enn 7000-8000kr på dette.

Gjerne kom med andre kombinasjoner, så lenge det er i den prisklassen

Takker for svar

Newcomer Thomse sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    167
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mmmm...

Kunne jo våre greit med litt mer info om rommet...

Han kan droppe den pakken der og kjøpe seg noen skikkelige høyttalere, dropp også suben den kan komme etterhvert om han egentlig trenger den... Stikk innom min hjemmekino (link i signatur) Eg har egentlig meir eller nok av bass i dette oppsettet, har ikke noe stort behov for en suben.

Gulvhøyttalere er viktig, de står jo for det meste av bakgrunn lyden og andre effekter i filmen, så dei bokhylle høyttaleren kan nok ikke måle seg mot noen gulvhøyttalere...

Så eg tenker en av disse pakkene til han, har god erfaring med dynavoice, får veldig mye ut av pengene!

Dynavoice M-65 EX 5.0 Black Oak / Piano Finish 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler-spesialisten3990

Dynavoice Definition DF-5. 5.0-pakke Black Oak 5 Kanaler | Surround.no - Høyttaler-spesialisten4990,-

Receiveren er også veldig viktig i oppsettet! Så bruk resten av budsjettet på en god receiver... Det ligger mange tråder her inne om receivere i pris klassen (2000-3000,-)

Kan hende at andre syns dette var heilt på tryne, men det er slikt eg ville ha gjort det selv...8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •