Veggfester til Logitech Z-906 ? ;3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Veggfester til Logitech Z-906 ? ;3

Hei, jeg trenger litt hjelp med å finne noen bra og billige veggfester til mine nye høyttalere.

Så jeg lurte på om noen har noen anbefalte høyttalere til Logitech Z-906

Håper jeg får noen bra forslag :P

Tusen Takk ;3

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke sikker på om jeg skjønte spørsmålet ditt helt. hvis du tenker på veggfester til surroundene på anlegget så er det sikkert likedan som det var på forrgjengeren, at man kunne vri føttene rundt slik at du kunne henge de på vegg.

Og hvis du kurer på om det er en mulighet å koble opp andre høyttalere på suben, så skal det i teorien gå, men ville frarådet deg det da forsterkeren ikke har krefter til å dra noe mye mer enn de høyttalerene som kom med i pakken.

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samiboy
    er ikke sikker på om jeg skjønte spørsmålet ditt helt. hvis du tenker på veggfester til surroundene på anlegget så er det sikkert likedan som det var på forrgjengeren, at man kunne vri føttene rundt slik at du kunne henge de på vegg.

Og hvis du kurer på om det er en mulighet å koble opp andre høyttalere på suben, så skal det i teorien gå, men ville frarådet deg det da forsterkeren ikke har krefter til å dra noe mye mer enn de høyttalerene som kom med i pakken.

mvh
    På disse høytallerne fulgte det ikke med veggfester som forgjeneren.. så jeg trenger universal veggfeste eller noe.. men jeg vet ike hvor jeg får tak i det..

Newcomer samiboy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    review fra komplett.no
    "Stor fornøyd med høyttalerne!! Har tidligere hatt en Z-5500 som var ganske grom, men Z-906 står ikke like mye tilbake for en Z-5500. Baskassa til Z-906 er riktignok mindre enn Z-5500, men faktumet er at jeg aldri trengte den ekstra basstyrken som Z-5500 tilbydde. Derfor så jeg føler det var spot on med Z-906! Og en annen forskjell jeg merker med Z-906 er at den har klarere lyd fra satelitthøyttalerne enn Z-5500 sine!
    Det følger dessverre ikke med veggfeste! Men heldigvis er festene ikke så dyre kun 45,- pr stk. Gratis frakt. Fåes kjøpt her: EMEA PARTS - SPEAKERS
    Logg inn for å gi tilbakemelding på denne anmeldelsen."

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •