Koble lydplanke til tv! (får kun lav lyd på max volum)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Koble lydplanke til tv! (får kun lav lyd på max volum)

Hei , trenger litt hjelp til og koble opp en lydplanke jeg har kjøpt meg til tv`n, fikk kun med sånne video/audio kabel, (de rød,gul & hvit) koblet disse til lydplanken (på audio in til venstre på bilde) og til tv`n, (audio out, nede til høyre) men når jeg velger aux på lydplanken må jeg ha på full volum for og få litt lyd, og den er veldig lav.. hva gjør jeg galt, eller må jeg ha noen andre kabler? legger ved bilde av tv og planke under.

TV

LYDPLANKE

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stipa
    Hei , trenger litt hjelp til og koble opp en lydplanke jeg har kjøpt meg til tv`n, fikk kun med sånne video/audio kabel, (de rød,gul & hvit) koblet disse til lydplanken (på audio in til venstre på bilde) og til tv`n, (audio out, nede til høyre) men når jeg velger aux på lydplanken må jeg ha på full volum for og få litt lyd, og den er veldig lav.. hva gjør jeg galt, eller må jeg ha noen andre kabler? legger ved bilde av tv og planke under.

TV

LYDPLANKE

sjekk lydinnstillingene på tv, mulig det er valg mellom tv lyd, stereo, hjemmekino, surround, etc.

eventuelt kan du jo prøve å bruke en optisk (toslink) kabel
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Newcomer veggis96 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den gule trengs ikke, det er bilde kabel, og om du har brukt hdmi tidligere og fortsatt skal bruke det til bildet, så må du gjøre om noen lyd innstilnger på tven/dekoderen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •