Dali concept 6 vs Jamo s606 Dilemma ang. Hjemmekino!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali concept 6 vs Jamo s606 Dilemma ang. Hjemmekino!

Hei, har akuratt kjøpt meg ny tv...lg 60 tommer som btw er DRIT feit 8-)
    Ok...jeg er ikke noen som har MYE peiling men trenger deres hjelp!
    Jeg har da siden ny tv lyst på annlegg.., men vet ikke hva...har klart og plukke ut 2 kanditater som har STORT sprang mellom seg (tror jeg) :-P
    Det er jamo 606hcs3 pakken med El-kjop til 3500 Jamo S606 HCS3 høyttalerpakke - Elkjøp
    Eller dali consept 6 fra hifi klubben til 10k DALI Concept 6 5.1 Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben
    Det som gjør at jeg vurderer jamo er pga prisen og alt jeg har lest om de....alt jeg har funnet er possitivt!
    Og jeg har jo alle rede brukt noen lapper på tv....så litt stramt budsjett! HAHA

Jeg håper noen her har hørt/prøvd/vet noe om disse produktene og evt om jamo er bra nok for meg? atm har jeg logitch pc høytalere som lyd på tven;p
    Så er vel ikke den mest kresne i denne hobbyen:lol:

Men så sliter jeg med dette med reciver til da:P har 2 alternativ jeg har funnet: Onkyo 7.2 receiver TX-NR609 (sort) - Elkjøp og DENON AVR-1912 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben

Jeg takker for alle svar og det er bare og komme med andre forslag om du vet om noe! :-)
    Håper på raskt svar da jeg i morgen skal inn på elkjøp/lefdal for og høre på jamoene, og pengane KRIBBLER i lomma :razz:

PS: Trenger ikke og poste GO FOR DALI! for jeg VET de er bedre...det jeg vil finne ut er om jamo i det hele tatt kan måle seg med Dali og om det kanskje holder for meg pga penger som sagt Takk for alle svar på forhånd

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med 2.1 med Dali Zenzor? Da kommer du billig ut av det, og du kan oppgradere etterhvert som du føler for, eller ikke føler for. Reciver med pre-out bør du kjøpe dersom du tenker i surround banene.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billig var vel så som så...blir jo 9 lappa for 2.1 pluss reciver:P Men jeg er veldig blank på dette her men va vil pre-out si? og er det ikke på noen av de jeg linket? Har du evt noen forslag på recivere som er bedre i den prisklassen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •