System Audio Explorer vs JBL LS80 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    2,130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når du først skal bytte så hadde jeg helt klart gått for LS80, spesielt hvis de er billigere også.
    Gått noen år siden denne demoen og vi spilte meget høyt på alle høyttalerene, og det er ofte lytting over lang tid som vil bli avgjørende.
    Jeg oppfattet ikke de som spesielt presise i bassen konta andre. Med trykket i mellombassen mener jeg litt dårlig forklart :
    På Metallica og Disturbed så synes jeg de andre, og det gjelder mange høyttalere generelt, manglet rockelyden og gjengivelsen i bassen. Ble liksom mer tyngde i det. Husker jeg ikke helt feil var det som at lydbildet ble som en stor scene foran deg med bredere lybilde og ikke så spikret foran deg. Synes også at de sprudlet mer og kviknet til på høyere lydnivåer. Med andre ord ikke en peiskos høyttaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bør absolutt ta LS80 da, 25-30 kvm vil jeg si er et ganske stort rom, så jeg tviler sterkt på at det blir et problem

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Ls 80 i ett rom som er 5x5 M i kombo med Hegel H200 så svinger det skikkelig. Er godt fornøyd med lyden

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •