hvilken subwoofer burde jeg kjøpe - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilket format har du rippet cd`ene i? Noen dvd spillere klarer ikke alle formater. Cd`en spiller kanskje fint på pc`en men ikke andre steder.
    Det er kanskje det der er problemet, men dvd spilleren skulle egentlig opplyse om det i displayet om det er et format den ikke kan spille.

Du trenger bare en helt vanlig rca kabel (rød/hvit), da bruker du bare èn kabel, fra digital coax ut på dvd spilleren til digital coax inn på receiveren. Men, tror mere at det er formatet på cd`en du må endre.
    En cd du har kjøpt spiller sikkert helt fint, eller?

Newcomer veggis96 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Hvilket format har du rippet cd`ene i? Noen dvd spillere klarer ikke alle formater. Cd`en spiller kanskje fint på pc`en men ikke andre steder.
    Det er kanskje det der er problemet, men dvd spilleren skulle egentlig opplyse om det i displayet om det er et format den ikke kan spille.

Du trenger bare en helt vanlig rca kabel (rød/hvit), da bruker du bare èn kabel, fra digital coax ut på dvd spilleren til digital coax inn på receiveren. Men, tror mere at det er formatet på cd`en du må endre.
    En cd du har kjøpt spiller sikkert helt fint, eller?
    Jeg laster de ned fra youtube, via youtube-mp3.org! Kanskje ikke det beste, hehe Tror det er sånn jeg har gjort? rød og hvit i dvd spilleren og rød og hvit i forsterkeren.. Kanskje ta et bilde ellerno? hehe

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, se bak på dvd spilleren din, der har du en utgang der heter Digital Out, du har faktisk to, en Toslink og en vanlig rca. Du trenger da èn rca kabel fra Digital Out og inn i en Digital INN på din receiver.

Det er helt sikkert filformatet det er galt med tror jeg....men du har jo ikke svart på om en kjøpt cd spiller fint, gjør den det er det jo dine youtube cd`er det er galt med, eller?

Bilde av en rca kabel:

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, se bak på dvd spilleren din, der har du en utgang der heter Digital Out, du har faktisk to, en Toslink og en vanlig rca. Du trenger da èn rca kabel fra Digital Out og inn i en Digital INN på din receiver.

Det er helt sikkert filformatet det er galt med tror jeg....men du har jo ikke svart på om en kjøpt cd spiller fint, gjør den det er det jo dine youtube cd`er det er galt med, eller?

Bilde av en rca kabel:
    Jeg tror det er dårlig kvalitet på sangene fra youtube cd'ene. Kan prøve en vanlig cd imorgen så svarer jeg på det da, hvis ikke kjøper jeg en sånn kabel

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om ikke annet kan du bruke den kabel til å overføre surround lyden fra dvd til din receiver.

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men når jeg prøvde høyttalerene på en annen forstereker med en veldig bra bluray spiller, så gikk jo lyden igjennom en hdmi kabel og da var det utrolig bra lydkvalitet, så det kan fort være kabelen også!

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, nå har jeg prøvd 3 forskjellige kjøpe cd'er på både playstation og dvd spilleren og alle fungerte bra så det er youtube sangene som det er dårlig kvalitet på.
    Men når jeg prøvde høyttalerene mine på annen forsterker og bluray spiller da spilte brenne cden fint, men den spraker jo når jeg bruker den på min frosterker og min playstation og cd spiller.. skjønner du?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo umuligt kablen der er galt med. Om du vil prøve med hdmi er dette jo veldig enkelt, spill cd`en på din PS3 som du har koblet til din tv med hdmi, så vet du det. Det er sånn det er med feilsøking.................................
    Forskjellige fabrikater blu-ray spiller kanskje ikke alle de samme formater, der kan være forskjeller.
    Du kan jo spille dine rippede cd`er på pc`en inntil du finder ut hva der feil her, eller lage en kopi i et annet format kanskje.

Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo umuligt kablen der er galt med. Om du vil prøve med hdmi er dette jo veldig enkelt, spill cd`en på din PS3 som du har koblet til din tv med hdmi, så vet du det. Det er sånn det er med feilsøking.................................
    Forskjellige fabrikater blu-ray spiller kanskje ikke alle de samme formater, der kan være forskjeller.
    Du kan jo spille dine rippede cd`er på pc`en inntil du finder ut hva der feil her, eller lage en kopi i et annet format kanskje.
    Ja. Men uansett, takk for hjelp!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •