xtz w12.16 vs sunfire sds-12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking xtz w12.16 vs sunfire sds-12

jeg vil ha folk sine meninger , om hvilken subwoofer som er best av disse 2...begge ligger i samme pris klasse...jeg har hørt på begge både på film og musik , og min mening så er xtz forsatt den som trykket best og gikk dypest , men det er min mening da...

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er poenget? Du har hørt begge og bør vel ha svaret du trenger selv?

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Hva er poenget? Du har hørt begge og bør vel ha svaret du trenger selv?
    ja men det er kjekt og høre fra andres folk sine ører og , jeg hørte dem hjemme hos ein kammerat...og jeg har tenkt litt hvordan sunfire sds-12 , har hør ut hjemme hos meg selv , denne har jo 300 watt dsp dual 12 tommere , skal jo tru at di egentlig skal slå xtz sine w12.16...har bare han kammeraten min bodd like ved meg så , skulle jeg lånt med meg sunfiren hjem...det er derfor jeg lurer på om , det er andre som har prøvd både sunfire sds-12 og xtz w12.16

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om du har hørt begge selv tror jeg det er lite du får ut av at andre kommer med sine meninger.

På papir skal vel Sunfire være best, vant jo EISA pris for beste subwoofer i tillegg. Skal vel gå både dypere og høyere enn XTZ. At du har hørt den i et annet rom enn ditt eget gjør det vanskelig sammenligne de, kan jo hende din kompis hadde problemer med akustikken eller dårlig kalibrering.

Jeg har hørt den største modellen fra sunfire og den sparker noe sinnsykt fra seg, men denne koster vel nesten 20lapper

Igjen om du står mellom å beholde dine XTZ eller skaffe deg sunfire ville jeg heller ventet, om det ikke var sinnsyke forskjellen du hørte på de så er det like greit spare pengene til noe som virkelig setter sofan i bevegelse

Avsluttet
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    om du har hørt begge selv tror jeg det er lite du får ut av at andre kommer med sine meninger.

På papir skal vel Sunfire være best, vant jo EISA pris for beste subwoofer i tillegg. Skal vel gå både dypere og høyere enn XTZ. At du har hørt den i et annet rom enn ditt eget gjør det vanskelig sammenligne de, kan jo hende din kompis hadde problemer med akustikken eller dårlig kalibrering.

Jeg har hørt den største modellen fra sunfire og den sparker noe sinnsykt fra seg, men denne koster vel nesten 20lapper

Igjen om du står mellom å beholde dine XTZ eller skaffe deg sunfire ville jeg heller ventet, om det ikke var sinnsyke forskjellen du hørte på de så er det like greit spare pengene til noe som virkelig setter sofan i bevegelse
    ja han hadde ikke det beste måler utstyret , når han innstalerte di...
    men jeg må si jbl studio 190 , 130c , 120 og 150 p intreserer meg mye , har fått mye skryt både høytalerene og subwooferene... men man får se hva som skjer på ny året

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •